۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85212864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنرستان خیرساز در ملارد با حضور استاندار تهران خشت‌گذاری شد

ملارد - ایرنا - آیین خشت گذاری هنرستان ۲۴۰ نفری دخترانه خیرساز علاقه بند در روستای یوسف آباد شهرستان ملارد با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستانی صبح روز دوشنبه همزمان با هفته دولت برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آموزشگاه ۲۴۰ نفری دخترانه خیر ساز دخترانه حاج احمد علاقه بند که در روستای یوسف آباد به همت خیر نیک اندیش ساخته خواهد شد قرار است در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع در چهار طبقه بنا با ۴۵۰ میلیاردریال اعتبار بنا شود.

افتتاح سالن چند منظوره شهیدان سنگ سفیدی ملارد

هنرستان خیرساز در ملارد با حضور استاندار تهران خشت‌گذاری شد

علیرضا فخاری ا️ستاندار تهران در سفر به شهرستان ملارد که به مناسبت هفته دولت و افتتاح طرح ها انجام شد مجموعه ورزشی ۲ هزار نفری نفری شهیدان سنگ سفیدی ملارد را افتتاح کرد.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و با سه هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا با رعایت ضوابط و نکات فنی دقیق حین اجراء در بلوار شهیدان شوریابی احداث شده است.

مجموعه ذکر شده علاوه بر طراحی سالن های مختلف برای ورزش‌هایی نظیر فوتسال، والیبال، بسکتبال، کشتی، بدمینتون، تنیس، ورزش های رزمی و هوازی یکی از نقاط اصلی خدمت رسانی و مدیریت به هنگام بحران در سطح شهر ملارد نیز خواهد بود.

استاندار تهران در ادامه حضور خود در شهرستان ملارد ساختمان اداره مالیات این شهرستان را افتتاح کرد.

این ساختمان که روند احداث آن از مهر ۱۴۰۱ آغاز شده بود در زمینی به مساحت ۷۸۰ متر مربع در چهار طبقه و یکهزار و ۴۰۰ مترمربع بنا با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و امروز دوشنبه به بهره برداری رسید.

ساختمان مرکزی آتش نشانی الغدیر ملارد از دیگر طرح هایی بود که به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

این طرح در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با سه هزار و ۲۰۰ زیربنا در چهار طبقه با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری ملارد احداث و امروز به دست استاندار تهران افتتاح شد.

همچنین امروز مجموعه ورزشی چند منظوره آینده سازان روستای قلعه فرامرز با حضور علبرضا فخاری استاندار تهران به بهره برداری رسید.

این مجموعه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع احداث و برای آن بیش از ۴۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha