۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85212867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار خرمشهر:زائران خودروهای شخصی خود را در پارکینگ قرار دهند

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: خودروهای شخصی خود را در پارکینگ‌های مودر تایید نیروی انتظامی پارگ کنند.

نادر عمیدزاده دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پارکینگ‌های در نظر گرفته شده برای استقرار خودروهای شخصی در خرمشهر ظرفیت خالی دارند و زائران از پارک کردند خودروهای خود در مسیر تردد اجتناب کنند.

وی افزود: خودروهای رها شده زائران در حاشیه جاده گذرگاه مرزی شلمچه به منظور روان سازی تردد وسایل نقلیه به پارکینگ‌های در نظر گرفته شده منتقل خواهند ‌شد.

عمیدزاده با اشاره به افزایش تعداد زائران از ابتدای هفته جاری و با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی گفت:از ابتدای ماه صفر تاکنون۴۰۰ هزار زائر به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از مرزشلمچه عازم عتبات عالیات عراق شدند.

وی افزود:هم اکنون موکب‌های مستقر در مسیر تردد زائران از میدان مقاومت تا نقطقه صفر مرزی در حال خدمات رسانی به زائران هستند و مشکلی در تردد آسان و وران زائران نیست.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی است.

بر اساس تقویم رسمی کشور ۱۵ شهریور اربعین حسینی است. حرکت زائران از استان‌های مجاور خوزستان به سمت گذرگاه‌های اربعین حسینی چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha