استاندار همدان: دولت سیزدهم با وجود مشکلات زیاد به ارث رسیده توفیقات زیادی داشته است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: دولت مردمی سیزدهم با وجود مشکلات زیاد به ارث رسیده از دوران گذشته توفیقات و دستاوردهای زیادی به ویژه در زمینه های علمی و فناوری و دیپلماسی کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "علیرضا قاسمی‌فرزاد" روز دوشنبه در آئین بهره‌برداری کارخانه تولید دستکش جراحی و معاینه در ملایر که با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: رشد و پیشرفت ۲ سال گذشته کشور قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی به توفیقات بزرگ در عرصه‌های علمی مربوط به حوزه صنعتی، نظامی، و پزشکی اشاره و بیان کرد: کشوری که روزی محتاج کوچکترین قطعات بود امروز به برکت انقلاب اسلامی در رقابت با بزرگترین کشورهای جهان محصولات خود را صادر می‌کند.

استاندار همدان گفت: این دستاوردها مرهون تلاش جوانان این سرزمین است که با حمایت و پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب و برنامه ریزی دولت توانسته اند استعدادهای خود را بروز و ظهور دهند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در عرصه دیپلماتیک نیز در دولت سیزدهم توفیقات عزتمندانه و نه با خواهش و تمنا به دست آمده است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار طرح در هفته دولت در همدان بهره برداری شده یا در دست بهره برداری است،گفت: در همین راستا در استان هم گام‌های خوبی در رفع نیازها و کمبودها به ویژه در بخش کشاورزی برداشته شده است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: ثبت جهانی هگمتانه را نیز در پیش رو داریم و با تحقق این مهم همدان به یکی از مقاصد مهم گردشگران خارجی تبدیل می شود که این مهم ارزآوری و درآمدزایی و اشتغالزایی را برای این استان به ارمغان خواهد آورد.

استاندار همدان گفت: اعتبارات صرف شده برای اجرای طرح های هفته دولت در همدان ۱۶۰ هزار میلیارد ریال بوده است و همچنین در این ایام عملیات اجرایی ۱۷۵ پروژه نیز با ۴۰۰ هزار میلیارد ریال آغاز شده است.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: در طول هفته دولت در مجموع بیش از ۵۶۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی داشتیم که در طول سال‌های گدشته بی‌سابقه بوده که با نگاه رئیس جمهور و دولت مردمی ایران قوی و زحمت و تلاش مدیران استانی رقم خورده است.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح کارخانه تولید دستکش جراحی و معاینه، از سرمایه‌گذار این طرح قدردانی کرد.

استاندار همدان تاکید کرد: این ها گام‌هایی است که در راه قطع وابستگی‌ها دنبال می شود و در ادامه سیاست‌گذاری های کلان رهبری و رئیس جمهور است.

قاسمی‌فرزاد همچنین از حمایت‌های مسئولان شهرستان ملایر در احداث و راه‌اندازی این واحد تولیدی را قابل تقدیر دانست و افزود: امروز بسش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی در ملایر داریم که نقطه عطفی در تاریخ این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha