خان‌محمدی: تاکتیک پرسپولیس باید تغییر کند/ سرخپوشان توان شکست النصر را دارند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سرخپوشان برای تداوم موفقیت‌های خود نیاز به تغییر تاکتیک و روش بازی دارند.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره تساوی پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن، اظهار داشت: بازی خوبی بود و معتقدم اگر آن اشتباه عجیب رخ نمی‌داد، ذوب‌آهن نمی‌توانست به گل برسد.

خان‌محمدی با بیان اینکه بهترین تصمیم کادر فنی فرستادن گئورگی گولسیانی به زمین بود، ادامه داد: پرسپولیس نیاز مبرمی به مهاجم توانمند دارد تا مشکل گلزنی تیم حل شود. در این 3 بازی، مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس موفق به گلزنی شده‌اند. امیدوارم مدیران تیم بتوانند یک مهاجم خوب جذب کنند تا در لیگ و آسیا، عصای دست یحیی گل‌محمدی شود.

وی در مورد دیدار چهارشنبه پرسپولیس با فولاد، توضیح داد: بازی با فولاد خوزستان همیشه حساسیت‌های خودش را دارد. اگر پرسپولیس می‌خواهد در این بازی پیروز شود باید تغییر تاکتیک بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته، تصریح کرد: پرسپولیس تغییری نکرده و فقط چند بازیکن به تیم اضافه شده‌اند. قطعا نفراتی که اضافه شده‌اند، به تیم کمک خواهند کرد. اگر پرسپولیس می‌خواهد در طول فصل بازی خوبی به نمایش بگذارد باید تغییر تاکتیک بدهد که بتواند بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.

خان‌محمدی: تاکتیک پرسپولیس باید تغییر کند/ سرخپوشان توان شکست النصر را دارند

خان‌محمدی در خصوص ناراحتی کادرفنی و مسئولان تیم از وضعیت بد چمن استادیوم آزادی، خاطرنشان کرد: دیدارهای چند تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و این مساله به زمین چمن آسیب می‌زند. زمانی که ما در آزادی بازی می‌کردیم اوضاع چمن افتضاح بود و اکنون اوضاع بهتر شده است. سخت است که ورزشگاه آزادی را تا شروع لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسانند و امیدوارم شرایط بهتر شود.

وی درباره اینکه چرا خط حمله پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد؟ عنوان کرد: در سه هفته اول لیگ چیزی از شهاب زاهدی ندیدیم. این مساله طبیعی است چون او با تاکتیک‌های یحیی گل‌محمدی آشنایی کامل ندارد و باید بعد از هفته ششم درباره این مهاجم نظر بدهیم. قطعا باشگاه باید دو مهاجم دیگر بگیرد که در کنار زاهدی بتوانند در امر گلزنی به پرسپولیس کمک کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مدعیان قهرمانی لیگ، گفت: سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور مدعیان قهرمانی هستند.

خان‌محمدی درباره گروه سخت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: اگر تیمی می‌خواهد در آسیا مدعی باشد، باید از گروه خود به راحتی صعود کند. معتقدم تنها تیمی که در گروه برای پرسپولیس حریف سختی محسوب می‌شود، النصر عربستان است. این تیم فقط مهاجمین خوبی دارد و در بازی‌های که از این تیم دیدیم، در فاز تدافعی ضعیف است که پرسپولیس می‌تواند از این ضعف حریف بهره ببرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha