بهره‌برداری از ۲ طرح میامی در هفته دولت ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار داشت

شاهرود - ایرنا - بهره‌برداری و عملیات اجرایی سه طرح عمرانی و اقتصادی در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار سمنان در میامی آغاز شد که در بخش بهره‌برداری برای تکمیل ۲ طرح با ۷۳۰ میلیارد اعتبار هزینه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح‌های عمرانی و اقتصادی با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حجت الاسلام عباس معصومی امام جمعه کالپوش، علیرضا آشوری فرماندار میامی و جمعی از مدیران و مسئولان استان و شهرستانی، روز دوشنبه بهره‌برداری شد.

علیرضا آشوری در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای بهره‌برداری از ۲ طرح در مجموع ۷۳۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح آبرسانی به روستای ارمیان میامی ۲۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی (محرومیت زدایی) هزینه شد، افزود: حفر یک حلقه چاه به عمق ۲۶۰ متر، اجرای ۱۳ کیلومتر خط انتقال لوله چدن و پلی اتیلن، ساخت و تجهیز ۲ مخزن و ایستگاه پمپاژ از جمله اقدام‌های انجام شده در راستای اجرای این طرح بود.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه روستای ارمیان بیش از ۷۰۰ نفر جمعیت دارد، ابراز کرد: برای این روستا به پنج لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی نیاز بود که با اجرای این طرح حدود چهار برابر نیاز آبی روستا تامین می‌شود.

آشوری از افتتاح طرح کارخانه خوراک دام و طیور میامی خبر داد و گفت: این طرح با استفاده از ۵۰۰ میلیارد ریال آورده متقاضی و وام اجرا شد.

راه‌اندازی کارخانه خوراک دام برای ۱۰۰ نفر شغل ایجاد کرد

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این کارخانه برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شد، افزود: تولید سالانه ۱۲ هزار تن خوراک طیور و ۲۳ هزار تن خوراک دام در این کارخانه پیش‌بینی شده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساختمان امور مالیاتی این شهرستان نیز آغاز شد، ابراز کرد: ساخت این مجموعه در مساحت یکهزار و ۱۴۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ۱۵۹ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۹۳۱ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال در این شهرستان به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری شد.

۱۵۴ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۳۷۵ میلیارد ۸۹۹ میلیون ریال و پنج طرح اقتصادی با اعتبار ۵۵۶ میلیارد ریال در حوزه‌های شرکت نفت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی ۱۳ طرح اقتصادی و عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha