۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85213136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه‌های هفته دولت رامیان ۸۳۱ شغل ایجاد کرد

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85213136
پروژه‌های هفته دولت رامیان ۸۳۱ شغل ایجاد کرد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- سرپرست فرمانداری رامیان گفت: با بهره‌برداری از ۷۹۴ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا این شهرستان در هفته دولت امسال برای ۸۳۱ نفر از جوانان جویای کار این شهرستان فرصت شغلی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی مهاجر روز دوشنبه در آیین معرفی پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی رامیان در هفته دولت افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت شامل ۸۴ پروژه عمرانی و ۷۱۰ طرح اقتصادی و اشتغالزا، سه هزار و ۳۰۶ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: برای ۸۴ پروژه‌ عمرانی رامیان در هفته دولت ۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال و برای ۷۱۰ طرح اقتصادی و اشتغالزای این شهرستان هم ۶۳۶ میلیارد ریال توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی دولتی و بخش خصوصی هزینه شده است.

مهاجر ادامه داد: پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری رامیان در هفته دولت در بخش‌های گوناگون زیرساختی و خدماتی از جمله «آب، برق، گازرسانی، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهادکشاورزی» انجام شده است.

پروژه‌های هفته دولت رامیان ۸۳۱ شغل ایجاد کرد
مراسم معرفی پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت در رامیان

سرپرست فرمانداری رامیان همچنین گفت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۱۴ پروژه عمرانی با اعتبار پیش بینی شده هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال نیز در این شهرستان آغاز می‌شود.

وی بابیان اینکه در دولت سیزدهم خدمات و فعالیت‌های قابل توجه و تحول آفرین در سطح کشور، استان گلستان و شهرستان رامیان انجام شده است، برلزوم تبیین صحیح خدمات دولت به مردم از سوی همه مدیران و کارکنان دولت، علما و مسوولان، کارشناسان، نخبگان و رسانه‌های ارتباط جمعی تاکید کرد.

مهاجر بیان داشت: دشمنان انقلاب و مردم در قالب جنگ ترکیبی و فضای مجازی و با شبهه افکنی و ارائه امار نادرست به دنبال آسیب زدن به ایمان و امید به آینده مردم هستند که باید با جهاد تبیین و بیان صحیح دستاوردهای نظام و دولت به مقابله با جنگ دشمن رفت.

حجت الاسلام «علی ‌اصغر ابراهیمی فرد» امام جمعه رامیان هم در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: انقلاب اسلامی با نام این ۲ شهید بزرگوار که در مدت کوتاه مسوولیت ریاست جمهوری و نخست وزیری خویش، پایه‌گذار خدمات قابل توجهی به مردم شدند، عجین شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان رامیان با حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت که از اقوام و مذاهب مختلف تشکیل شدند، در چهار نقطه شهری شامل «رامیان، دلند، خان ببین و تاتار علیا» و ۶۳ پارچه آبادی در گستره ۷۸۰ کیلومتر مربع و در دامنه رشته کوه البرز شرقی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha