۶۵ طرح عمرانی و خدماتی در جاجرم خراسان‌شمالی افتتاح یا کلنگ زنی شد

بجنورد-ایرنا- ۶۵ طرح با سه هزار و ۴۹۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال اعتبار امروز (سه شنبه) همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور شماری از مسوولان خراسان شمالی در شهرستان جاجرم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار جاجرم در حاشیه این آیین اظهار کرد: این طرح ها ۶۰ پروژه در بخش های مختلف با ۲ هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال افتتاح و پنج پروژه با اعتبار مورد نیاز ۵۵۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال کلنگ زنی را شامل می شود.

مصطفی حاج زاده افزود: این طرح ها در بخش های مختلف کشاورزی، مخابرات، دهیاری ها، صنعت، گازرسانی، برق رسانی و نوسازی مدارس به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات خوب و ارزنده ای در شهرستان انجام شده است، گفت: یکی از اقدامات مهم، اجرای طرح راهسازی در محور میامی- جاجرم و سنخواست - بجنورد است که بعد از وقفه چند ساله فعال شد.

فرماندار جاجرم تصریح کرد: این طرح در ۲ قطعه در حال اجرا است که ۱۰ کیلومتر از محور سنخواست به بجنورد در مراحل پایانی است.

در هفته دولت امسال ۸۷۴ پروژه با ۵۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال در خراسان شمالی که از مجموع آن ۷۵۶ با اعتبار ۴۴ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال افتتاح و ۲۸ پروژه با اعتبار هفت هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی است.

شهرستان جاجرم با مساحت سه هزار و ۶۵۴ کیلومتر مربع دارای سه شهر جاجرم، سنخواست و شوقان، سه بخش، پنج دهستان و ۵۵ آبادی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha