زائر کاظمینی: ملوان شانس قهرمانی دارد/ طرفدار استقلال و پرسپولیس نیستم

تهران- ایرنا- وینگر تیم فوتبال ملوان گفت: ما تمام تلاش خود را در همه بازی‌های لیگ به کار می‌بندیم و شانس قهرمانی هم داریم.

به گزارش ایرنا، مسعود زائر کاظمینی در دیدار برابر فولاد خوزستان موفق شد تا دو گل به ثمر برساند و یک پنالتی بگیرد. او تاکنون یکی از بازیکنان تاثیرگذار لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود.

کاظمینی در گفت‌وگو با ایرنا درباره عملکرد ملوان از هفته اول تاکنون، اظهار داشت: از هفته اول بازی را مقابل ذوب آهن خوب شروع نکردیم. تغییرات زیادی داشتیم تا به این هماهنگی برسیم. در واقع نیاز به زمان داشتیم و اکنون به تدریج با مدیریت کادرفنی به هماهنگی تیمی رسیدیم.

وی درباره شکست برابر استقلال خاطرنشان کرد: در بازی با استقلال می‌توانستیم نتیجه بگیریم و خوب بازی کردیم. از روی غفلت و عدم تمرکز پنالتی را خراب کردیم و در نهایت استقلال روی ضربه کرنر موفق به گل پیروزی شد. مساوی برابر این تیم عادلانه‌تر بود و می‌توانستیم ببریم و پس از پایان بازی برابر استقلال هم قسم شدیم تا فولاد را شکست دهیم.

وینگر ملوان درخصوص به ثمر رساندن گل در بازی برابر فولاد گفت: در دیدار برابر فولاد موفق شدم تا دو گل بزنم و یک پنالتی بگیرم. فولاد برای ما همان فولاد قدیمی است اما بازیکنان آن از نظر روحی مقداری ضعیف شده‌اند. ما در دیدار برابر فولاد خیلی خوب بازی کردیم و در این بازی کارهایی که کادر فنی از ما خواست انجام دادیم. زمانی که پنالتی را خراب کردم خیلی ناراحت شدم چرا که می‌توانستم هت‌تریک کنم اما پس از آن زمانی که سرمربی من را از زمین خارج کرد از این اقدام او ناراحت نشدم.

وی ادامه داد: هواداران ما همواره برای ملوان سنگ تمام می‌گذارند و در بازی برابر فولاد هم با حضور بانوان تماشاگر، اتفاق خیلی ویژه‌ای برای ما رقم خورد. اتفاق مثبتی در این دیدار رخ داد و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در بازی‌های آینده هم شاهد حضور بانوان باشیم.

زائر کاظمینی: ملوان شانس قهرمانی دارد/ طرفدار استقلال و پرسپولیس نیستم

زائر کاظمینی درخصوص کار با مهدی تارتار، یادآور شد: تارتار یکی از مربیان با سابقه و بزرگ لیگ برتر و به مدت ۱۳ سال است که مربیگری می‌کند و یکی از باتجربه‌ترین‌هاست.

وی درباره دیدار فردا برابر گل گهر اظهار داشت: گل گهر تیم قابل احترامی است و در این چند سال اخیر تیم منسجم، کادر فنی خوب و بازیکنان بزرگی دارد؛ اما در فوتبال کار نشدنی نداریم و می‌توانیم بازی قابل قبولی را برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

وینگر ملوان با اشاره به اینکه متاسفانه امسال شرایط زمین مناسب نیست، گفت: مسئولان باشگاه قول دادند تا با تسهیلات پیش‌رو چمن ورزشگاه را سرو سامان دهند. صدرصد وضعیت چمن روی بازی ما تاثیرگذار است و می‌تواند اثر منفی بگذارد؛ اما ما هم نمی‌خواهیم به زمین و زمان گیر دهیم و نتیجه نگرفتن ملوان را منوط به چمن کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که استقلالی یا پرسپولیسی هستید، تاکید کرد: طرفدار تیمی هستم که برای آن بازی می‌کنم و با افتخار ملوانی‌ام.

زائر کاظمینی در واکنش به اینکه کدام تیم قهرمان لیگ برتر است، گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم بهترین جایگاه را در لیگ برتر داشته باشیم. ملوان هم شانس قهرمانی دارد.

تیم فوتبال ملوان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال فردا(سه شنبه) ساعت ۲۰ به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha