۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85213313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح عمرانی خدماتی در شهرستان بهار به بهره برداری رسید

همدان - ایرنا- فرماندار شهرستان بهار گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت سه طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی با ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

«مجتبی فیض اللهی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل سه مسکن مددجویی در شهرستان بهار، مجتمع تجاری گلستان شهر صالح آباد و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای «پهنه بر» است.

وی اضافه کرد: سه واحد مسکن مددجویی در روستاهای میهمله علیا، همه کسی و رسول آباد سفلی با اعتبار هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعطای وام و کمک های بلاعوض احداث شده است.

وی ادامه داد: مجتمع تجاری گلستان نیز به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر صالح آباد با اعتبار ٢٠٠ میلیارد ریال و مساحت ۶٠٠ متر مربع در طی یک سال احداث شده است و دارای ١۶ پلاک تجاری خواهد بود.

فرماندار بهار خاطر نشان کرد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای «پهنه بر» نیز در زمینی به مساحت هزار و ۱۵۲ متر مربع و با مجموع ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبار ملی و سفر ریاست جمهوری به بهره برداری رسید.

وی افزود: ۸۱ طرح عمرانی این شهرستان در حوزه های مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در حال بهره برداری است.

فیض اللهی با بیان اینکه برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها چهار هزار و ۴۵۰میلیارد ریال هزینه شده است ادامه داد: همچنین در هفته دولت عملیات اجرایی ۲۹ پروژه با اعتبار ۹۳۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای، جهاد کشاورزی، ورزش، رفاه و تامین اجتماعی، صنعت، مسکن، ارتباطات، انرژی، کمیته امداد، ارتباطات، عمران شهری و روستایی، افتتاح می‌شود.

به گفته وی بهره برداری از طرح های این شهرستان همزمان با هفته دولت زمینه اشتغال برای ۱۵۶ جویای کار را فراهم کرده است.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

به گفته استاندار همدان هفته دولت امسال ۱۰۰۴ طرح مختلف عمرانی، صنعتی،کشاورزی و خدماتی به ارزش ۱۶۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این استان بهره برداری می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha