گسترش همکاری‌های مشترک پزشکی شیراز و اکتوبه قزاقستان

شیراز-ایرنا-راهکارهای تقویت همکاری های مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه اکتوبه قزاقستان در نشستی بررسی شد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوشنبه در حاشیه مجازی مشترک بین مسولان درمانی استان فارس و دانشگاه اکتوبه قزاقستان گفت: این نشست که با موضوع همکاری های علمی دو دانشگاه و به درخواست مسوولان دانشگاه اکتوبه انجام شد، ضمن معرفی توانمندی های دو دانشگاه، در خصوص ایجاد گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی و درمانی دو جانبه تبادل نظر شد.

حسن سراج افزود: در این نشست، به فراهم بودن بسترهای لازم برای انتقال تکنولوژی و تبادل دانش میان دو مجموعه در کنار همکاری های آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

رئیس بخش جراحی و پیوند اعضای دانشگاه اکتوبه قزاقستان نیز گفت: این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های علوم پزشکی قزاقستان، از نظر تعداد استاد و دانشجو در سال های اخیر، پیشرفت قابل ملاحظه ای در سطح کشورهای شمال آسیا و مشترک المنافع داشته است.

دکتر «شین» همچنین پیرامون برگزاری کنفرانس ها، سمینارهای مشترک و تبادل اساتید و دانشجویان و تقویت همکاری ها اعلام آمادگی کرد.

برنامه ریزی برای بازدید اساتید کشور قزاقستان از قسمت های مختلف دانشگاه و بخش های جراحی و پیوند اعضاء در نیمه دوم شهریور، از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست مجازی بود.

در این نشست مجازی که با حضور دکتر «شین» رئیس بخش جراحی و پیوند دانشگاه اکتوبه، دکتر «سید حسن سراج» معاون بین الملل دانشگاه، دکتر «مهدی پاسالار» مدیر روابط بین الملل، «علی طاهری» کارشناس روابط بین الملل و دکتر «تنیده» عضو هیات علمی دانشگاه برگزار شد، پیرامون حضور هیاتی از اساتید دانشگاه قزاقستان برای بازدید از حوزه های مختلف دانشگاه و بخش های جراحی و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آینده نزدیک، تصمیم گیری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha