۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85213377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف نفتگاز بخش کشاورزی در کردستان ۱۰ درصد افزایش یافت

سنندج- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۴ میلیون لیتر ‌نفتگاز در بخش کشاورزی استان مصرف شد که این میزان ‌مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد بیشتر است.

به گزارش ایرنا، جهانبخش نوکانی روز دوشنبه ‌در دیدار با فرماندار شهرستان سقز اظهار کرد: این شرکت با تهیه زیر ‌ساخت های لازم و هماهنگی های صورت گرفته سوخت ۳۲ هزار دستگاه ادوات بخش کشاورزی ‌استان را به صورت الکترونیکی توریع می کند.

وی به فعالیت ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان ‌سقز ‌اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش کشاورزی این شهرستان ۱۳ میلیون ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز تامین و توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از فعال بودن ۱۰ باب جایگاه عرضه ‌فرآورده های نفتی و هفت باب جایگاه سی ان جی در ناحیه سقز خبر داد و گفت: عملیات احداث ‌یک باب جایگاه سی ان جی نیز در دست اقدام است که با توجه به تعداد مجاری عرضه ‌موجود و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و دسترسی ‌بهتر شهروندان به فرآورده های نفتی به خوبی مهیا شده است. ‌

نوکانی به آغاز تامین و ذخیره سازی سوخت مورد نیاز بخش روستایی شهرستان و ‌توزیع الکترونیکی آن اشاره کرد و افزود: هم اکنون هزار و ۵۰۰ خانوار نفت سفید سوز در شهرستان ‌وجود دارد که سهمیه سالیانه آنان بر روی کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می شود.

وی به اجرای برنامه مدیریت کارت های اضطراری مازاد در جایگاه های عرضه ‌فرآورده های نفتی در ‌راستای مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده ‌های نفتی و لزوم استفاده از ‌کارت سوخت شخصی توسط شهروندان اشاره کرد و خواستار ‌همکاری و تعامل فرمانداران با منطقه در جهت فرهنگ سازی استفاده شهروندان ار کارت سوخت ‌شخصی شد. ‌

فرماندار ویژه شهرستان سقز هم از عملکرد شرکت ملی پخش ‌فرآورده های نفتی منطقه کردستان به ویزه در زمینه تامین و ‌توزیع سوخت بخش کشاورزی این شهرستان، ارسال و ذخیره سازی سوخت روستاها، استاندارد ‌سازی جایگاه‌های سی ان جی و فعالیت مطلوب مجاری عرضه قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha