۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85213380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹ طرح اقتصادی و عمرانی در "سلسله" افتتاح شد

خرم آباد- ایرنا - همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، ۱۹ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۹۸ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال در شهرستان "سلسله" افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز دوشنبه در ششمین روز از برنامه های گرامیداشت هفته دولت، ۱۲ واحد مسکن مددجویان بهزیستی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال تحویل متقاضیان شد.

همچنین ۲ طرح اشتغالزا در شهرستان سلسله مورد بهره برداری قرار گرفت که به گفته "روح اله حقی منصوری" مدیر جهاد کشاورزی، یک واحد پرورش قارچ دکمه ای با پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات مشاغل خانگی با اشتغالزایی سه نفر از جمله این طرح ها است.

۱۹ طرح اقتصادی و عمرانی در "سلسله" افتتاح شد

وی افزود: این واحد چهار دوره در سال تولید داشته و در هر دوره، یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم قارچ دکمه ای را روانه بازارهای فروش می کند.

وی همچنین با اشاره به افتتاح یک واحد گلخانه تولید گل و گیاهان زینتی، گفت: فاز نخست این گلخانه با همکاری بنیاد برکت در منطقه "خرگوشناب" احداث و مبلغ پنج میلیارد ریال از محل تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کرده است تا سالانه حدود پنج هزارشاخه گل زینتی را روانه بازار کند.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی سلسله تصریح کرد: از محل اعتبارات تبصره ۱۸سال گذشته، ۱۹۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات تبصره ۱۶ نیز ۱۱۹ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان اشتغال در شهرستان واگذار شد.

حقی منصوری همچنین با اشاره به بهره برداری از کانال آب بر "شاه جو" روستای چهارتخته هنام، گفت: برای این طرح مبلغ یکهزار و ۸۹۰ میلیون ریال هزینه شده و با بهره برداری از آن ۲۵۰ هکتار از اراضی این منطقه تحت پوشش آبیاری قرار گرفته است.

۱۹ طرح اقتصادی و عمرانی در "سلسله" افتتاح شد

امروز همچنین طرح پایش تصویری شهر الشتر (مرکز سلسله) به نمایندگی از چهار طرح شهرداری افتتاح شد که به گفته "محمد شریفی مقدم" شهردار الشتر، در این طرح هفت دستگاه دوربین امنیتی ترافیکی به منظور پایش تصویری مناطق مختلف نصب شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳ دستگاه دیگر نیز خریداری شده و نصب آنها در دستور کار می باشد افزود: همچنین طرح آسفالت، روکش آسفالت و لکه گیری معابر سطح شهر با استفاده از سه هزار تن آسفالت انجام و بهسازی بلوارهای بلندنظر، شهیدکلانتری و شهید مطهری نیز با طراحی جدید صورت گرفته و در مجموع برای تمامی این طرح ها ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یک هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha