۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85213439
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دبیر شورای هماهنگی بانکها:  البرز به تناسب رشد جمعیت شعبه بانکی ندارد

کرج – ایرنا- دبیر شورای هماهنگی بانکها و سرپرست شعب بانک ملی استان البرز با اشاره به جمعیت بالای این استان ، تعداد شعب بانکی آن را کافی ندانست .

"یوسفعلی مهرپویا " روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز افزود: انتظار می رود برای پاسخ به نیازهای بانکی مردم ، برای این موضوع چاره اندیشی گردد.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان البرز با اشاره به عملکرد بانکهای استان در پرداخت تسهیلات به مردم گفت : در این بخش باید فرایند کاری بانکهای خصوصی و دولتی به ویژه در اصلاح مصارف اعتباری متوازن گردد.
در ادامه مهرپویا میانگین عملکرد شبکه بانکی استان البرز در پرداخت بخشی از تسهیلات مانند جوانی جمعیت ، ازدواج و فرزندآوری و تامین مسکن را مناسب ارزیابی کردند.
وی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه بانکی و اداری استان البرز گفت : شرایط باید به گونه ای فراهم شود که دستگاه های اجرایی و بانکها در یک فضای متعادل هماهنگ و هم افزا بتوانند خدمات لازم را به مردم ارائه نمایند .
سرپرست شعب بانک ملی استان البرز در خصوص عملکرد این بانک در استان گفت : امسال ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب این بانک به بخش های مختلف پرداخت شده است که نسبت به سال قبل رشد معناداری داشته است .
مهرپویا بیان کرد: در بخش جوانی جمعیت ، ازدواج و فرزندآوری بانک ملی البرز نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته است به طوری که در بخش ازدواج ۱۴۵ درصد و در بخش فرزندآوری بیش از ۱۲۰ درصد رشد تسهیلات نسبت به پارسال داشته ایم.
وی یادآور شد: رتبه بانکهای عضو کمیسون هماهنگی بانکها در بخش پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت از ۲۲ در اردیبهشت امسال به چهارم کشور در ماه جاری رسید.
سرپرست شعب بانک ملی استان البرز ادامه داد: امسال ۴۰ درصد تسهیلات پرداختی این بانک در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گرفته است ضمن آنکه به تعهدات خود در قبال بخش صنعت عمل کرده ایم .
وی بیان کرد : در بخش کشاورزی درصد تسهیلات پرداختی بانک ملی نیاز به رشد دارد که در حال پیگیری است .
مهرپویا در عین حال گفت : میانگین عملکرد در این بانک در تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در ساخت خود مالکی و حمایتی دچار نقصان است که با تدابیر جدید و هماهنگی با اداره کل مسکن و شهر سازی در حال ترمیم و اصلاح در ۲ نقطه پر جمعیت استان است .
وی اظهار کرد: امسال در این بخش اقدامات لازم برای افزایش مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن انجام خواهیم داد.
مهرپویا گفت : بانک ملی البرز در بخش تسهیلات مسکن اجاره ای در سال جاری کارنامه خوبی ارائه کرده ضمن آنکه درتسهیلات مسکن روستایی نیز با انعقاد قرار دادهای موجود در شعب به تکالیف عمل خواهد شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha