هشت طرح عمرانی و اقتصادی در بیارجمند شاهرود بهره‌برداری شد

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: هفت طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی در مجموع با اعتبار ۳۱۴ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در بخش بیارجمند این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

ابوطالب جلالی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی بخش بیارجمند شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموعه پرورش گاو شیری حیدری با اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال که ۴۵ میلیارد آن آورده متقاضی و ۳۰ میلیارد ریال وام بود، افتتاح شد.

وی از ساخت آموزشگاه سه کلاسه روستای خانخودی به مساحت ۲۰۲ مترمربع خبر داد و اظهار کرد: ساخت این مجموعه ۳۶ میلیارد ریال هزینه داشت که ۳۳ میلیارد آن از منابع اعتبارات ملی تامین شد.

فرماندر ویژه شاهرود با بیان اینکه ۲ واحد مسکن مددجویی در روستای غزازان تحویل متقاضیان شد، ادامه داد: برای ساخت این واحدها سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

جلالی با اشاره به اینکه بهسازی معابر روستای دستجرد با اعتبار سه میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال انجام شد، اضافه کرد: برای اجرای این طرح ۹۳۸ میلیون ریال از اعتبارات ملی و ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از منابع دهیاری هزینه شد.

وی از اجرای طرح آسفالت کمربندی روستای قلعه بالا به مساحت سه هزار و ۵۵۴ مترمربع خبر داد و گفت: اجرای این طرح با اختصاص هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات سایر منابع انجام شد.

فرماندار شاهرود به بهره‌برداری از سه طرح عمرانی شهرداری بیارجمند با اعتبار ۱۸۹ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: برای ساخت و تجهیز کارگاه تولید قطعات پیش ساخته بتنی افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شد.

هشت طرح عمرانی و اقتصادی در بیارجمند شاهرود بهره‌برداری شد

۴۶ هزار مترمربع معابر شهر بیارجمند بهسازی شد

جلالی با بیان اینکه اجرای طرح آسفالت و بهسازی معابر شهر بیارجمند به مساحت ۴۶ هزار مترمربع انجام شد، ابراز کرد: هزینه اجرای این طرح ۶۵ میلیارد ریال بود.

فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه برای اجرای طرح سنگ فرش معابر بافت قدیم شهر بیارجمند ۱۴ میلیارد ریال هزینه شد، اظهار کرد: یکهزار و ۲۰۰ متر مربع از بافت قدیم این شهر بازسازی شد.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

به گزارش ایرنا، بخش بیارجمند شاهرود ۳۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۳۶ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال و یک طرح اقتصادی با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در هفته دولت آماده افتتاح و بهره‌برداری دارد. همچنین عملیات اجرایی یک طرح عمرانی با پیش‌بینی ۲۲۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

شهرستان شاهرود شامل سه بخش مرکزی، بسطام و بیارجمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha