انهدام باند سارقان محتویات خودرو در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - انهدام باند سارقان محتویات خودرو در خرم آباد، دستگیری سارق و کشف ۸ فقره سرقت در خرم آباد، کشف بیش از یک تن گوشت بوقلمون غیر بهداشتی و فاقد مجوز در الیگودرز، دستگیری سوداگران مرگ و کشف مواد مخدر در دلفان، کشف کالای قاچاق در بروجرد اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه ششم شهریورماه است.

انهدام باند سارقان محتویات خودرو در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: باند سارقان حرفه ای در این شهرستان منهدم شد و ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ "نبی اله قاسمی" روز دوشنبه اظهار داشت: در پی یک فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهر خرم آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ خرم آباد پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ هایی از سارقان پی بردند و پس از هماهنگی قضائی چهار سارق را در این شهرستان شناسایی و طی ۲عملیات جداگانه آنان را دستگیر و سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف و اموال مسروقه از آنان کشف شد.

سرهنگ قاسمی در پایان به شهروندان توصیه کرد، جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را بلافاصله فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری کلاهبردار با وعده خرید خودرو در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: کلاهبردار حرفه ای با وعده فعالیت اقتصادی و خرید خودرو با ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در این شهرستان دستگیر شد.

سردار "یحیی الهی" اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه یک نفر خود را بازاریاب معرفی و تحت مشارکت در فعالیت های اقتصادی و خرید خودرو، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع متهم شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی منتقل که در تحقیقات صورت گرفته به دریافت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از مالباخته اعتراف که پس از تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

سردار "الهی" یادآور شد: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیر اصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهیم.

 انهدام باند سارقان محتویات خودرو در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

دستگیری سارقان حرفه ای و کشف هشت فقره سرقت در خرم آباد

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: باند سارقان حرفه ای منزل و مشاعات ساختمانی خرم آباد منهدم شد و هشت فقره سرقت در این استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ "عبدالرضا رخشان" اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و مشاعات ساختمانی در شهرستان خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک نفر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر، جهت انجام تحقیقات اولیه و تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۲ فقره سرقت منزل، چهار فقره سرقت مشاعات ساختمان، ۲ فقره سرقت موتور کولر اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری ۲ همدست این سارق ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

کشف بیش از یک تن گوشت بوقلمون غیر بهداشتی و فاقد مجوز در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت:بیش از یک تن گوشت بوقلمون غیربهداشتی و فاقد هرگونه مجوز در این شهرستان کشف وضبط شد.

سرهنگ "علی اسدالهی" اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور" اصفهان - الیگودرز" به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۴۶۰ کیلوگرم گوشت بوقلمون غیر بهداشتی و فاقد هرگونه مجوز به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سوداگران مرگ و کشف مواد مخدر در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: سه خرده فروش مواد مخدر در دلفان دستگیر شدند و یک کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک در این شهرستان کشف وضبط شد.

سرهنگ "نجف علی بارانی " اظهار داشت: طرح امنیت محله محور با هدف برخورد با فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان دلفان اجرایی شد.

وی افزود: مأموران پلیس پاسگاه میربگ شمالی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از انجام تحقیقات گسترده و بررسی های میدانی، نقاط جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از این محل ها سه خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان با بیان این مطلب که مقدار یک کیلو و ۱۴۰گرم مواد مخدر تریاک از خرده فروشان کشف شد، گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: یک میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران بخش انتظامی اشترینان در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی از خودرو توقیفی موفق به کشف ۲ دستگاه کولر گازی با مارک جنرال، ۷۷ ثوب لباس و یکدستگاه یخچال ال جی به ارزش یک میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح و خودرو توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha