حضور مسئولان IFBB در مسابقات NPC؛ از صندلی مدیریت محروم می‌شوند؟

تهران- ایرنا- نایب رئیس هیئت بدنسازی استان تهران و داور بین المللی که زیر نظر کمپانی IFBB فعالیت می‌کند، با حضور در مسابقات NPC قوانین فدراسیون را نقض کرد.

به گزارش ایرنا، مجید مظفری از ورزشکاران و داوران نامدار تهران توانست در مسابقات NPC رومانی کسب مدال کند. وی از داوران بین المللی IFBB است که در هیئت بدنسازی تهران نیز در جایگاه نایب رئیسی به سر می‌برد.

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران، اردیبهشت 1401 در مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی استان زنجان مسابقات NPC را کاملا غیر قانونی دانست و گفت: شرکت در این رقابت‌ها برای ورزشکاران تبعات بسیار بدی مانند تعلیق خواهد داشت.

با این حال شاهدیم که مسئولین و کادر اجرایی فدراسیون پرورش اندام ایران که زیر نظر کمپانی IFBB فعالیت می‌کند، در مسابقات NPC شرکت می‌کنند و برای کسب مقام، به رقابت‌های سختی می‌پردازند. آیا این مسئله با وجود تاکید ریاست فدراسیون بر عدم شرکت در مسابقات NPC مغایر نیست؟ اگر مسابقات کمپانی NPC از طرف فدراسیون به رسمیت شناخته نمی‌شود پس حضور کادر اجرایی IFBB در آن چه معنایی دارد؟

سوال مهم در این ماجرا این است که اگر برخی ورزشکاران در مسابقات NPC شرکت کنند، باید در انتظار محرومیت باشند؟ حالا با کادر اجرایی IFBB هم به همین شکل برخورد می‌شود؟ باید دید محرومیت تنها برای ورزشکاران است یا مدیران و مسئولین هم پای سیاست‌های اجرایی خودشان می‌مانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha