۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبر: 85213639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ پروژه هفته دولت در مروست یزد افتتاح شد

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبر: 85213639
۱۴ پروژه هفته دولت در مروست یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا- همزمان با هفته دولت روز دوشنبه ۱۴ پروژه آموزشی، فرهنگی و عمرانی شهری و روستایی با حضور جمعی از مردم و مسئولان در شهرستان مروست استان یزد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، اهم این طرح‌ها شامل افتتاح دبیرستان برکت صاحب الزمان (عج)، نیروگاه خورشیدی، مخزن آب شرب پنج هزار مترمکعبی و برق رسانی است.

برای اجرای طرح های مختلف کوچک و بزرگ هفته دولت در شهرستان مروست بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان بودجه از منابع مختلف تامین و هزینه شده است .

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به اهمیت خدمت صادقانه به مردم اشاره و از تلاش فرماندار و مسئولان شهرستان مروست قدردانی کرد.

محمد علی شاه حسینی در این مراسم با بزرگداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: در مروست با همت و تلاش مسئولان در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

۱۴ پروژه هفته دولت در مروست یزد افتتاح شد

همچنین فرماندار مروست گفت: خدمت به مردم با جلب همکاری اقشار جامعه و پیگیری مسئولان همچنان با قوت در شهر و روستاهای شهرستان ادامه داد.

جواد دانشور مروستی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: همه کارها در این شهرستان به دلیل اهمیت موضوع دارای پیوست فرهنگی است.

مرکز شهرستان ۲۵ هزار نفری مروست در ۱۹۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha