عسگریان: ورزشگاه آزادی از نظر مقاومت مشکلی ندارد/از دیدارهای آسیایی میزبانی می‌کنیم

تهران- ایرنا- مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تاکید کرد که ورزشگاه آزادی از نظر مقاومتی هیچ مشکلی ندارد و مردم نگران نباشند.

به گزارش شامگاه دوشنبه‌ ایرنا، مهیار عسگریان در حاشیه دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان در استادیوم آزادی درباره آخرین وضعیت این ورزشگاه برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: با توجه به صحبت‌های انجام شده قرار است تجهیزات کمک داور ویدئویی به صورت اجاره‌ای تهیه و در ورزشگاه آزادی نصب شود. با این حال کلیه زیرساخت‌هایی که برای میزبانی لیگ قهرمانان لازم است را ایجاد می‌کنیم و از این بابت استادیوم آزادی مشکلی ندارد.

عسگریان درباره اینکه با این شرایط میزبانی ورزشگاه آزادی در آسیا قطعی است، اظهار داشت: اینکه ما شرایط را برای میزبانی فراهم کنیم، قطعی است، VAR را فدراسیون قرار است بیاورد و نماینده فدراسیون جانمایی این تجهیزات را مشاهده و تائید کرد.

وی درباره اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی با چه تعداد هوادار با توجه به تعمیرات این استادیوم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همین الان بیش از ۵۰درصد فضا و صندلی برای حضور تماشاگران فراهم است اما اینکه بازی با تماشاگر برگزار شود، تصمیم شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و وزارت ورزش نیست و تصمیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است. نخاله‌های ساختمانی را خالی کرده‌ایم و در پایین سکوها برای اینکه تماشاگران آسیب نبینند تعمیراتی صورت گرفت. هفته آینده نماینده فدراسیون فوتبال از استادیوم بازدید خواهد کرد و آنها تصمیم خواهند گرفت که بازی با تماشاگر باشد یا نه.

عسگریان درباره ترک‌های عمیقی که در طبقه دوم ضلع شرقی استادیوم وجود دارد، تاکید کرد: استادیوم آزادی به لحاظ مقاومتی هیچ مشکلی ندارد. از شما خواهش می‌کنم این اخبار ناامیدکننده را منعکس نکنید. عکس یک ترک که نشان‌دهنده مقاوم بودن یا نبودن آن نیست و به لحاظ قانون بحران، تنها مرکز تحقیقات وزارت مسکن، راه و شهرسازی می‌تواند مقاومت سازه‌ها را مشخص کند. ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی به خاطر مقاومتی ندارد و مردم اصلا از این بابت نگران نباشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha