۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85213832
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: افتتاح طرح‌های هفته دولت در همدان بی‌سابقه بود

همدان- ایرنا- استاندار همدان، افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این استان را از نظر تعداد و اعتبار، نسبت به سال‌های گذشته بی سابقه دانست و گفت: برنامه های اجرا شده در این ایام نمونه بارزی از جهاد تبیین بود که این اتفاقات در سایه تلاش جهادی مدیران رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه دوشنبه در همایش دولت مردمی، ایران قوی در سینما بهمن شهر ملایر اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۱۰۰۴ پروژه در استان همدان با ۱۶۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۱۷۵ پروژه با حدود ۴۰۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.
وی با بیان اینکه در مجموع ۵۶۵ هزار میلیارد ریال پروژه در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد، افزود: در مقایسه با چهار مناسبت قبلی، در هفته دولت امسال تعداد پروژه‌ها از نظر اعتباری حدود پنج برابر شده است.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: این اتفاقات خوب در زمانی رقم خورد که تمام دشمنان این سرزمین تلاش کردند تا اجازه ندهند این نظام و ساختار به حیات طیبه خود ادامه دهد.
قاسمی‌فرزاد ادامه داد: این در حالیست که علاوه بر تلاش دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، در این چند سال اخیر رئیس جمهور وقت آمریکا گفت تحریم‌های کُشنده و فلج کننده برای ایران اعمال می‌کنیم، اما آنچه معادلات آنها را بر هم زد و آنچه باعث شده ذیل این تحریم‌ها این اتفاقات بزرگ رقم بخورد، اتحاد و ایستادگی ملت ایران بود.
وی با بیان اینکه علی رغم همه تلاش دشمنان علیه جمهوری اسلامی، اما همواره نتیجه عکس می‌گیرند، گفت: دشمنان چند سال در حال طراحی و پیاده کردن اقدامات ترکیبی علیه نظام ما هستند و در اتفاقات پاییز سال گذشته، طی یک هفته وحدت و انسجام مردم، اجازه نداد این توطئه‌ها و فتنه‌ها شکل گیرد.
استاندار همدان با اشاره به اینکه این بحران را در همدان مدیریت کردیم و آرامش حاکم بود، یادآور شد: در سایه این فشارها و سختی‌ها، مقاومت و عزم و اراده پولادین مردم ضریب بالایی گرفت.
قاسمی‌فرزاد گفت: در سایه هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، عزم و اراده پولادین مردم به ویژه جوانان و برکت خون شهدا، مقابل تحریم‌ها و فتنه‌ها ایستادیم و اگر امنیت در کشور ما برقرار است، به برکت و مدد خون شهدایی همچون شهید نظری و میرزایی و دیگر شهدای امنیت است.
وی خاطرنشان کرد: به واسطه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و ریل‌گذاری درستی که در جمهوری اسلامی صورت گرفته، هیچ قدرتی نمی‌تواند در مصاف با جمهوری اسلامی مقابله کند.
استاندار همدان ادامه داد: اگر امروز رئیس جمهور وقت آمریکا ذلیلانه به زندان می‌رود، نشان از حقارت و کوچکی دشمنان ما و بزرگی ملت ایران و قدرت جمهوری اسلامی دارد که موجب شده دنیا مقابل ما سر تسلیم فرود آورد.
قاسمی‌فرزاد همچنین از زحمات و تلاش‌های فرماندار ویژه ملایر برای به ثمر نشاندن پروژه‌های هفته دولت و شتاب‌گیری روند توسعه‌ای این شهرستان قدردانی کرد و افزود: هفته دولت امسال ۲۵۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد که در تاریخ این شهرستان بی‌نظیر است.
وی همچنین خواستار اقدام عملی و اجرایی مجموعه ۵۱۵ هکتاری نهضت ملی مسکن در ملایر با پیگیری مستمر مسئولان مرتبط شد و تاکید کرد: هر چه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه آغاز و واگذاری اراضی برای هر متقاضی واجد شرایط به متراژ ۲۰۰ مترمربع انجام شود.
استاندار همدان ادامه داد: در حال حاضر بیش از هفت هزار متقاضی واجد شرایط هستند و این منطقه قانون جوانی جمعیت و ۱۰ هزار واحد را نیز می‌تواند پوشش دهد تا شهر جدید با رویکرد معماری ایرانی و اسلامی را در ملایر شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha