اولین برتری فصل تراکتور با درخشش مهاجم اسبق پرسپولیس

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور موفق شد با تک گل مهدی عبدی، مس رفسنجان را در خانه مغلوب کند و اولین ۳ امتیاز فصل خود را بدست بیاورد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های تراکتور و مس‌ رفسنجان از هفته چهارم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) با قضاوت یاسر همرنگ آغاز شد که در نهایت این دیدار با پیروزی پرشورها به پایان رسید.

هر ۲ تیم که فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند و در نیمه بالا جدول قرار گرفتند اما فصل جدید را خوب آغاز نکردند و در شرایط بحرانی قرار داشتند. پاکو خمس و ساکت الهامی نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار برای ماندن روی نیمکت تیم‌ خود داشتند.

تراکتور فصل را با شکست سنگین در خانه سپاهان آغاز کرد و هفته دوم نیز در خانه مغلوب پرسپولیس شد. امید هواداران تبریزی به دیدار پلی‌اف لیگ قهرمانان مقابل الشارجه بود که تی‌تی‌ها نمایش دلچسبی مقابل هواداران پرشور تبریزی نداشتند و با نتیجه ۳ بر یک مقابل نماینده امارات مغلوب شده و از صعود بازماندند.

اولین برتری فصل تراکتور با درخشش مهاجم اسبق پرسپولیس

تی‌تی‌ها با یک بازی کمتر و بدون امتیاز تنها بالاتر از فولاد خوزستان در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند و این جایگاه اصلا مورد رضایت باشگاه و هواداران این تیم نیست.

شاگردان ساکت الهامی نیز در وضعیت بحرانی قرار داشتند و با ۲ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار داشتند. مس‌ رفسنجان فصل را با تساوی بدون گل مقابل هوادار در تهران آغاز کرد و هفته دوم نیز در خانه با تساوی یک بر یک مقابل نساجی متوقف شد. اما شکست سنگین خانگی در سومین بازی فصل جدید مقابل شمس‌آذر، اوضاع را برای الهامی بحرانی کرد و شکست ۳ بر صفر مقابل تیم تازه صعود کرده، زنگ خطری برای این سرمربی بود.

در طول جریان بازی این شاگردان خمس بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و سرانجام مهدی عبدی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در اولین بازی رسمی خود برای تراکتور یک گل ۳ امتیازی را به ثمر برساند.

دو بازیکن تعویضی خمس در این دیدار او را از شرایط بحرانی خارج کردند. در حالی که هواداران تراکتور از دقیقه ۸۰ به بعد شروع به شعارهای علیه بازیکنان تراکتور کرده بودند، سرانجام عبدی که در دقیقه ۶۰ به جای امیرحسین حسین‌زاده وارد زمین شده بود موفق شد روی پاس رو به جلو زیبا مهدی حسینی دروازه خامد لک را باز کند و ورزشگاه یادگار را غرق شادی کند.

مهدی حسینی نیز در دقیقه ۶۰ جایگزین سیدمحمد حسینی شده بود و موفق شد در مقابل تیم سابق خود عملکرد درخشانی در مدت زمان کوتاه حضورش داشته باشد.

تراکتور با این نتیجه ۳ امتیازی شد و تا رتبه یازدهم جدول صعود کرد. مس رفسنجان نیز با ۲ امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.

داوران: یاسر همرنگ، محمد عطایی، رحیم حاجیلو و شبیر بهروزی

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، سعید آقایی، سید محمد حسینی، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، محمد قنبری، آلوارو خیمنز و گوستاوو واگنین

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی ، رامتین سلیمان‌زاده، علی عدنان، حسن جعفری، میثم تیموری، منتظر محمد، فرشید باقری، محمد خدابنده‌لو، محسن آذرباد و محمدمهدی محبی

سرمربی: ساکت الهامی

اولین برتری فصل تراکتور با درخشش مهاجم اسبق پرسپولیس

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha