نیک‌نفس: سعی می‌کنم درباره ساپینتو حرفی نزنم/ نکونام حق را به حقدار می‌دهد

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنم درباره ساپینتو حرفی نزنم. از جواد نکونام این شناخت را دارم که حق را به حقدار می‌دهد و از این لحاظ خیالم راحت است و مطمئن هستم.

به گزارش ایرنا، زبیر نیک‌نفس پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی سختی بود. خدا را شکر فعلا داریم امتیازات را جمع می‌کنیم ولی شرایط سخت است.

وی در خصوص آمادگی بدنی بازیکنان استقلال گفت: من ۲۰ دقیقه بیشتر بازی نکردم ولی هفته پیش اگر بازی را دیده باشید حتما چنین نظری نداشتید.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه ریکاردو ساپینتو فصل گذشته کمتر از او استفاده می‌کرد، تصریح کرد: سعی می‌کنم درباره ساپینتو حرفی نزنم. با وجود اینکه در سه دیدار گذشته ثابت بازی کردم، ولی امروز ۲۰ دقیقه به میدان رفتم. از جواد نکونام این شناخت را دارم که حق را به حقدار می‌دهد و از این لحاظ خیالم راحت است و مطمئن هستم.

وی در واکنش به اعتراض خوزستانی‌ها مبنی بر رخ داده پنالتی در داخل محوطه جریمه استقلال بیان کرد: اصلا پنالتی نبود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد طلب‌شان از باشگاه گفت: ما از پارسال تسویه نشدیم و امسال هم که هیچی! من ۴۰ درصد از فصل قبل بدهکارم. گفتند که قبل از تعطیلات پرداخت می‌کنیم که چنین اتفاقی نیفتاد.

نیک نفس در ادامه درباره اختلافات موجود بین کادر فنی و مدیریت استقلال بیان کرد: من به عنوان بازیکن خیلی در جریان نیستم و در جایگاهی نیستم که صحبت کنم. من فقط می‌گویم که ان‌شاءالله شرایط بهتر شود. ما از پارسال طلب داریم و امسال هم چیزی نگرفتیم. آقای خطیر قول دادند که تا قبل از تعطیلات به ما پرداختی داشته باشند.

وی با اشاره به کمبود بازیکن در استقلال بیان کرد: نکونام باید در این رابطه صحبت کند و باید دید طبق لیست ایشان چند درصد از بازیکنان ایشان جذب شده‌اند. قطعاً این فشار وجود دارد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا نکونام در استقلال تنها مانده است، گفت: این یک موضوع واضح است که چرخ‌دنده‌های لازم برای موفقیت تیم با هم مچ نشده‌اند. در سال قهرمانی‌مان این مشکل وجود نداشت. به نظرم این موضوع امسال نیست. امیدوارم این موضوع امسال رخ دهد و ما سودش را ببریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha