ارسال داروهای ضروری زائران اربعین حسینی توسط جمعیت هلال احمر البرز

کرج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از جمع آوری و ارسال داروهای ضروری زائران اربعین حسینی توسط جمعیت هلال احمر این استان خبرداد.

"محمد باقر خلفی " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جمع اوری این دارو ها در قالب پویش «مرهم زائر۲» با همکاری خانه های هلال و شعب جمعیت هلال احمر شهرستان های این استان و به همت اعضاء و مشارکت خیرین و مردم انجام شد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح زائر۲ با هدف خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام در پیاده روی اربعین در قالب تامین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز زائران صورت گرفته و تا اربعین ادامه خواهد داشت.

خلفی افزود: خیرین و مردم استان البرز می توانند داروهای اهدایی خود را که دارای تاریخ انقضای بیش از ۶ماه و بسته بندی مناسب هستند به خانه های داوطلب در سطح این استان ، تحویل دهند تا توسط نیروهای متخصص داوطلب پایش و تفکیک شده و برای درمان زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار گیرد.

وی یادآورشد: از مازاد داروهای اهدایی در کاروان های سلامت هلال احمر برای اهداء به بیماران مناطق کمتربرخوردار نیز استفاده خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز بیان کرد : تجهیزات پزشکی قابل استفاده بیماران نیز در کنار انجام این طرح تحویل گرفته می شود و خیرین می توانند با اهداء ویلچر،عصا،واکر و تخت بیمار در تجهیز امکانات بانک امانات تجهیزات پزشکی و کمک به درمانگاه های مستقر در مسیرهای پیاده روی اربعین و تسهیل امور زائرین مشارکت کنند.

ارسال داروهای ضروری زائران اربعین حسینی توسط جمعیت هلال احمر البرز

وی گفت: اکنون تیم های تخصصی پزشکی - امدادی این استان در درمانگاه شبانه روزی که توسط هلال احمر این استان برپا شده است مستقر هستند.

خلفی اظهار کرد: این تیم ۵۰ نفره پزشکی- امدادی برای خدمات رسانی به زایران اربعین عازم کربلا شدند و علاوه بر خدمات پزشکی ، امدادرسانی نیز خواهند داشت.

وی اضافه کرد: یک درمانگاه شبانه روزی در مسیر نجف به کربلا در عمود ۹۹۱ راه اندازی شده و تیم های پزشکی شامل پزشک ، پیراپزشک ، پرستار و امدادگر در آن مستقر هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha