۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85213993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت با ۶۳۴ پروژه کام مردم کلاله را در هفته دولت شیرین کرد

گنبدکاووس- ایرنا- مراسم متمرکز معرفی ۶۳۴ پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی کلاله با اعتبار چهار هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال امروز سه‌شنبه همزمان با ششمین روز هفته دولت با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار کلاله روز سه‌شنبه در این مراسم متمرکز گفت: از مجموع این پروژه‌ها، ۱۰۶ پروژه با اعتبار سه هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال عمرانی و ۵۲۸ پروژه با اعتبار هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال اقتصادی است که اجرای آنها برای ۶۰۶ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

فرهاد شیبک افزود: از مجموع این پروژه‌ها، ۵۲۸ پروژه‌ اقتصادی و ۸۷ پروژه عمرانی قابل بهره‌برداری است و علاوه بر آن عملیات اجرایی ۱۹ پروژه عمرانی هم در این ایام آغاز شد.

وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تعداد و ۱۶۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال کلاله در مقایسه با سال گذشته، گفت: به عنوان نمونه طرح‌های آبرسانی، آسفالت راه روستایی، فضای آموزشی چهار کلاسه روستای کسر پیشکمر، مسکن روستایی، واحد تولیدی باطری خودرو و شرکت خشکبار به بهره‌برداری رسید و همچنین ساخت ساختمان اداری شرکت گاز شهر فراغی و سالن روباز آمفی تئاتر شهرداری کلاله در این هفته آغاز شد.

فرماندار کلاله هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت سیزدهم در ارائه خدمات به مردم در بخش‌های مختلف دانست و بیان کرد: امسال افزون بر هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال برای این شهرستان مصوب شده که در مقایسه با سال قبل ۳۷ درصد افزایش دارد و تامین آب شرب، راه، مسکن، کشاورزی و ساخت مدرسه از جمله اولویت‌ها برای توزیع این اعتبارات است.

دولت با ۶۳۴ پروژه کام مردم کلاله را در هفته دولت شیرین کرد

شیبک افزود: در دور نخست سفر استانی رییس جمهور به گلستان، سه هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برای کلاله در نظر گرفته شد تا از طریق آن، ۳۱ پروژه مربوط به هشت دستگاه اجرایی تکمیل شود که تاکنون ۲۴ درصد آن تخصیص یافته است.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد که ۶۵ درصد جمعیت آن در ۱۲۰ روستا سکونت دارندبزارک تصویر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha