تماشاخانه سیار کانون، مشک های خالی را در تمرچین به صحنه می‌برد

ارومیه - ایرنا - تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش «مشک های خالی» را برای زائران اربعین در پایانه مرزی تمرچین به روی صحنه می برد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایش قرار است تا ۱۵ شهریور ماه به کارگردانی زهرا مریدی در پایانه مرزی تمرچین به روی صحنه برود.

زهرا آبسوران با اشاره به استقبال مردم و زائران از این نمایش در تمرچین پیرانشهر اضافه کرد: از پنجم شهریورماه جاری، این نمایش به روی صحنه رفته و افراد زیادی آن را تماشا کرده اند.

وی همچنین از راه اندازی موکب فرهنگی «میهمانان کوچک امام حسین (ع)» در مرز تمرچین خبر داد و اظهار کرد: این موکب در کارخانه قند پیرانشهر برپا شده و در این خصوص نیز شاهد استقبال خوب کودکان و نوجوانان بوده ایم.

وی گفت: این موکب نیز تا هفدهم شهریورماه جاری در این منطقه برپا خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: معرفی شخصیت قهرمانان کربلا، بلندخوانی کتاب، ایستگاه «بیا با هم فکر کنیم» ایستگاه کاردستی، تهیه سربند منقش به نام مبارک امام حسین علیه السلام، کارت پستال، نشانگر، ایستگاه نقاشی، قصه گویی، برپایی نمایشگاه آثار نقاشی کودکان در محل موکب و ایستگاه مطالعه عناوین برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده جهت اجرا در این موکب هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha