۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85214314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت طرح آبرسانی در شهرستان ابهر به بهره برداری رسید

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت هفت طرح آبرسانی در شهرستان ابهر با حضور مسوولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

علیرضا جزء قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره برداری از طرح آبرسانی به مجتمع "خراسانلو" با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح، مشکل تامین آب روستاهای "کوه زین"، "مهستان" و "خراسانلو" در منطقه "صائین قلعه" رفع شد و مشترکین از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی و احداث یک هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال است که جمعیتی افزون بر ۲ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

وی تصریح کرد: حفر و تجهیز چاه جدید شهر ابهر به عمق ۱۸۰ متر و با دبی ۳۰ لیتر در ثانیه و احداث یک هزار متر خط انتقال با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال دیگر طرحی بود که به مناسبت هفته دولت در شهرستان ابهر آغاز شد.

جزء قاسمی گفت: بهره برداری از تامین آب پایدار مجتمع آبرسانی" درسجین" نیز با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال دیگر طرحی بود که به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

وی تصریح کرد: با افزایش آبدهی این مجتمع از هشت لیتر به ۱۲ لیتر بر ثانیه، مشکل تامین آب روستاهای "درسجین"، "ازناب"، "شیورین"، "آغچه کند"، "خلیفه حصار" و " توده بین" رفع شد.

این مسوول یادآور شد: احداث یک هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال و تعویض الکتروپمپ و منصوبات الکتریکی چاه آب این مجتمع نیز از دیگر بخش های طرح افزایش آبدهی مجتمع درسجین بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: به همین مناسبت عملیات اجرایی حفر چاه عمیق جدید شهر "صائین قلعه" به عمق ۱۸۰ متر و احداث خط انتقال به طول ۶۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

این مسئول گفت: طرح تامین آب روستای "عباس آباد" با پنج میلیارد ریال اعتبار و اصلاح و نوسازی کامل شبکه توزیع آب روستای "گلی" با اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بودند که همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha