۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85214338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام عبدی از تبریز به یحیی رسید؛ چطور منو ندیدی؟

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85214338
پیام عبدی از تبریز به یحیی رسید؛ چطور منو ندیدی؟

تهران- ایرنا- ستاره پرسپولیسی تراکتور در اولین دیدار خود برای پرشورها توانست مثل حضور در پرسپولیس شروع خوبی داشته باشد تا به سرمربی سابقش این پیام را بدهد که هنوز هم می تواند مفید باشد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور در شرایطی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال توانست نخستین برد فصل خود را کسب کند که نکته ویژه این مسابقه عملکرد خوب مهدی عبدی خرید جدیدی تی‌تی‌ها بود.

بازیکنی که پس از ناکامی در پرسپولیس به تراکتور آمد تا بلکه بتواند خود را احیا کند و ظاهرا در این کار هم موفق بوده است.

در روزهایی که نبود مهاجم تخصصی یک معضل اساسی برای یحیی گل‌محمدی تبدیل شده است، سرمربی پرسپولیس به مهاجم تیمش اجازه جدایی داد.

بازیکنی که سابقه گلزنی در دو دربی، فینال و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد و فرصت بازی به او نمی دهند تا ساز جدایی کوک کند.

پیام عبدی از تبریز به یحیی رسید؛ چطوری منو ندیدی؟

اینکه بازیکن فرصت بازی پیدا نکند، ساز جدایی کوک کند طبیعی است اما اینکه با وجود داشتن قرارداد چرا باید از تیم شود؟ و این جای تعجب دارد.

عبدی در بازی تراکتور و مس در شرایطی که به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۶۰ به جای امیرحسین حسین زاده به زمین آمد، توانست در دقیقه ۸۴ روی جاگیری مناسب روی تیر دو گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند.

گلی که می‌توان گفت که خمس را به نوعی از اخراج نجات داد و تراکتور را به لیگ بازگرداند.

اما این گل تنها برای تراکتور مهم نبود بلکه پیام مهمی عبدی برای گل‌محمدی از تبریز بود. اینکه هنوز می تواند نجات بخش باشد.

پیام عبدی از تبریز به یحیی رسید؛ چطوری منو ندیدی؟

اما شاید سئوال اصلی را باید از یحیی گل محمدی که حاضر به بازی دادن به بی کیفیت ترین بازیکنان خارجی در خط حمله پرسپولیس شده است پرسید که چگونه به سادگی از کنار نام مهدی عبدی گذشت تا امروز در بین مهاجمان خارجی بی کیفیت به دنبال پیدا کردن فردی باشد که مشکل گلزنی تیمش را حل کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha