۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85214347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنوب خراسان رضوی در ششمین روز هفته‌دولت از ۱۱ طرح عمرانی بهره‌مند شد

گناباد-ایرنا- همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۱۱ طرح عمرانی در بخشهای مختلف روز سه‌شنبه طی مراسمی در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از این تعداد ۶ طرح با صرف اعتبار ۲۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در گناباد، سه طرح با ۵۱۰ میلیارد ریال در شهرستان خواف و ۲ طرح با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان بجستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار گناباد در آیین بهره برداری از طرحهای ششمین روز هفته دولت در این شهرستان گفت: طرحهای فوق شامل افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ، طرح آبخیزداری سرریز شماره یک جنوب گناباد است.

رضا نصیری افزود: همچنین چهار پل مقابله با سیلاب و پارک بانوان در شهر گناباد بهره برداری شد.

مهدی عباسپور فرماندار خواف هم بیان داشت: الحاق چهار دستگاه ماشین آلات سنگین به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، طرح توسعه مرغداری با ظرفیت ۱۷ هزار قطعه و اشتغالزایی مستقیم هشت نفر و غیر مستقیم ۴۰ نفر و طرحهای عمران شهری شهرداری خواف از این جمله است..

حسن حیدری فرماندار بجستان هم از بهره برداری "پد" بالگرد (محل فرود) اورژانس هوایی و طرحهای عمران شهر یونسی از توابع این شهرستان همزمان با ششمین روز از هفته دولت خبر داد.

همزمان با هفته دولت ۶۱۳ طرح با مجموع اعتبار ۱۰ هزار و ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha