۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85214367
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ پروژه آموزش و پرورش گناوه در هفته دولت افتتاح و اجرایی شد

گناوه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: همزمان با هفته دولت امسال، ۹ پروژه آموزشی و ورزشی در این شهرستان با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش ایرنا، ضرغام مردانی روز سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره دبیرستان شهید ناصر رسولی این شهرستان اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل احداث ۲ مدرسه ابتدایی، ۲ مدرسه متوسطه اول، سه سالن چند منظوره ورزشی مدارس و زمین چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی است.

وی افزود: چمن مصنوعی شهید رسولی و مدرسه شهید کرمی در روستای سربست از طرح های افتتاحی در حوزه فضاهای آموزشی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال بوده است.

مردانی افزود: ۲ مدرسه در محله حرم به حرم که فاقد فضای آموزشی در سال‌های قبل بوده از طرح های اجرایی است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ۲ مدرسه دیگر شامل شهید آوینی در محله امامزاده و سیدجمال الدین اسدآبادی نزدیک چهار راه توپ نیز در هفته دولت کلنگ زنی شد.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت سالن ورزشی چند منظوره که سه آموزشگاه دیگر را تحت پوشش قرار می‌دهد در هفته دولت آغاز شده است.

مردانی گفت: این سالن به صورت چند منظوره احداث خواهد شد تا علاوه بر فعالیت‌های ورزشی در مواقع بحران و اسکان اضطراری به خصوص در ایام نوروز مورد استفاده قرار گیرد.

وی یادآورشد: زیربنای سالن ورزشی، ۷۲۰ مترمربع است که اعتبارات آن از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گناوه و اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر تامین شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha