۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85214371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی مجهز به ۱۰۸ ناوگان حمل سوخت شد

بجنورد-ایرنا- مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی گفت: ۱۰۸ ناوگان جدید به ظرفیت تامین فرآورده‌های نفتی این شرکت در دولت سیزدهم افزوده شد و اکنون ۱۸۴ دستگاه وظیفه سوخت‌رسانی به جایگاه ها را در استان بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، سید رضا احمدنیا روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم شمار ناوگان حمل سوخت افزایش یافته است و در این زمینه مشکلی برای تامین سوخت دوم صنایع وجود ندارد.

وی با اشاره به تشکیل ۳۰ پرونده قاچاق سوخت در استان، گفت: ۶۶ مورد تخلف در سالجاری به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که ۳۰ فقره پرونده مربوط به قاچاق نفت گاز است.

احمدنیا افزود: قاچاق سوخت نفت گاز در حالی است که در زمستان گذشته تا ۱۴۷ برابر قیمت این محصول، نفت گاز وارد کشور شد و در خراسان شمالی درصد قابل ملاحظه ای نفت گاز قاچاق می شود.

مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: یکی از شکاف ها و بسترهای قاچاق نفت گاز، صدور بارنامه ها برای حمل کالا است که در این زمینه باید نظارت ها و حساسیت های بیشتری برای صدور بارنامه ها انجام شود.

احمدنیا با اشاره به برخی نگرانی ها از قطع گاز در زمستان گفت: وضعیت تامین و ذخیره سوخت برای توزیع در فصل زمستان مناسب است و در این باره نگرانی وجود ندارد.

شرکت فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی مجهز به ۱۰۸ ناوگان حمل سوخت شد

وی با انتقاد از ساخت و سازهای انجام شده در حریم انبارهای سوخت، گفت: ساخت و سازها در حریم انبارهای سوخت مرکز استان غیرقانونی است و شهرداری در این باره تخلف کرده است.

مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی تصریح کرد: حریم انبارهای نفت در ساخت و سازها به لحاظ قانون باید مورد توجه قرار بگیرد اما شهرداری بجنورد در این زمینه کوتاهی کرده و با صدور مجوزها موجب شده تا واحدهای مسکونی در حریم انبارها قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود تدابیر و ضوابط پیشگیرانه لازم برای ارتقای ایمنی انبارهای سوخت انجام شده تا احتمال وقوع حادثه کاهش یابد.

براساس این گزارش شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی در استان خراسان شمالی دارای سه ناحیه است.

در خراسان شمالی ۵۵ جایگاه پمپ بنزین و ۳۰ جایگاه سوخت سی.ان .جی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha