۴۰ سورتی پرواز فرودگاه های مازندران به اعزام زائران اربعین اختصاص یافت

ساری- ایرنا- مدیر کل فرودگاه های مازندران با اشاره به آغاز پرواز زائران اربعین از روز سه شنبه هفته گذشته در استان گفت:‌۴۰ سورتی پرواز در فرودگاه های شهدای ساری و رامسر به این امر اختصاص یافته است .

سعدالله وطن خواه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اعزام هوایی زائران اربعین در قالب ۲۰ سورتی پرواز رفت و ۲۰ سورتی پرواز برگشت در حال انجام است .

وی ادامه داد:‌ حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مازندرانی سفر هوایی را انتخاب کردند .

مدیر کل فرودگاه های مازندران با اشاره به اینکه فرودگاه شهدای ساری با توجه به تعداد زائران و پروازها رتبه چهارم فرودگاه‌های کشور در انتقال زائران دارد،‌گفت که اعزام این افراد از ۱۶ تا ۱۹ شهریورماه انجام می شود.

وی ادامه داد:‌ همچنین با توجه به اینکه فرودگاه رامسر مرز هوایی اخذ کرده است نخستین پرواز خارجی زیارتی نیز در این ایام از این فرودگاه انجام می شود .

به گفته مدیر کل فرودگاه های مازندران زائران غرب مازندران شرق استان گیلاان از طرق چهار پرواز فرودگاه رامسر به نجف اعزام خواهند شد .

وی زمان انجام این پروازها را روزهای دهم و شانزدهم شهریورماه اعلام کرد و گفت:‌ در خصوص زمان برقراری پروازهای برگشت زائران هنوز شرکت هواپیمایی برنامه ای اعلام نکرده است اما با توجه به اینکه برنامه های اربعین پش بینی می شود پس از این روز پروازهای برگشت زائران انجام شود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha