۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85214422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت حمل و نقل ریلی خوزستان پاسخگوی زائران اربعین حسینی نیست

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: ظرفیت حمل و نقل ریلی فعلی پاسخگوی انتقال زائران اربعین حسینی دراستان نیست و اداره کل راه آهن استان باید این مشکل را برطرف کند.

به گزارش سه شنبه ایرنا صادق جعفری چگنی امروز سه شنبه در حاشیه بازدید ایستگاه راه آهن اهواز در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: باید باتوجه به اوج ترددها و شرایط آب و هوایی خوزستان، تدابیر لازم برای افزایش ظرفیت و بهسازی خطوط و ناوگان حمل و نقل ریلی از سوی راه آهن اندیشیده شود، مسافران اغلب تمایل بیشتری به استفاده از قطار برای تردد دارند.

یک خط قطار برای جا به جایی زائران اربعینی حسینی از اندیمشک تا مرز شلمچه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پذیرایی و استقبال مناسب از زائران و خدمت به مسافران باید به بهترین شکل در استان انجام شود ، باتوجه به ازدحام زائران و عاشقان اهل بیت در این ایام از سراسر نقاط کشور، ضرورت دارد که این استقبال و بدرقه هرچه بهتر انجام شود.


جعفری چگنی با اشاره به اینکه استفاده از حمل و نقل ریلی امنیت بیشتری را برای زائران در پی خواهد داشت، اظهار کرد: امنیت، سلامت و رفاه مسافران باید در اولویت قرار گیرد و اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از هرگونه جرم، آسیب اجتماعی و حادثه ناگوار انجام شود.

به گزارش ایرنا، پیش از این رییس کل دادگستری خوزستان بر تامین امنیت زائران اربعین حسینی از سوی دستگاه‌های ناظر و خدمات رسان تاکید کرد.

خوزستان با داشتن ۲ مرز مشترک با کشور عراق از جمله استان‌هایی است که هر ساله مراسم باشکوه اربعین حسینی در آن برگزار می‌شود.

پیش بینی شده سه میلیون تردد زائر اربعین حسینی در مرزهای استان انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha