۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85214442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ پروژه عمرانی و گازرسانی در مهاباد به بهره برداری رسید

مهاباد - ایرنا - همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۱۰ پروژه عمرانی و گازرسانی در مهاباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار ویژه مهاباد روز سه شنبه در حاشیه آیین گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: طی ششمین روز از هفته دولت ۶۶۰ میلیارد ریال طرح های عمران شهری شامل آسفالت و بهسازی معابر، بتن ریزی، احداث پل و آماده سازی کمربندی تاج سد به منطقه آزادگان توسط شهرداری افتتاح شد.

وی ادامه داد: همچنین امروز طرح های گازرسانی به روستای کهنه ده با ۲۰ میلیارد ریال و بهره برداری از ۶۰ واحد منزل مسکونی با تسهیلات ۶۰ میلیارد ریالی و آسفالت معابر ۲۰ میلیارد ریال هزینه در روستای یوسفکند از دیگر پروژه های افتتاحی به مناسب هفته دولت بود.

۶۰ واحد مسکن روستایی در مهاباد افتتاح شد

۶۰ واحد منزل مسکونی با پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در مهاباد به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد گفت: ۶۰ واحد منزل مسکونی به صورت همزمان و به نمایندگی در روستای یوسفکند به بهره برداری رسید.

۱۰ پروژه عمرانی و گازرسانی در مهاباد به بهره برداری رسید

حنیف سلامت بیان کرد: برای هر واحد مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته ۵۰ واحد در حال ساخت است، افزود: در مجموع از سال ۱۳۸۲ تاکنون ۴۰۸ واحد بازسازی و احداث شده که برای آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان واگذار شده است.

همچنین از آسفالت معابر سه روستای کهریزه شیخان، قوبی باباعلی و آسوکند خبرداد و گفت: برای زیرسازی این پروژه ها از طرف دهیاری ۱۲ میلیارد ریال و از طرف بنیاد نیز ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

پروژه پل باکس بتنی شورنگ مهاباد به بهره‌برداری رسید

شهردار مهاباد در مراسم بهره برداری از پل شهری شورنگ گفت: این پروژه به طول ۲۲ متر و عرض ۱۶ متری با هزینه ۳۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بابک رستم با بیان اینکه این پروژه بازخورد خوبی در بین شهروندان داشته است، گفت: امسال همچنین پروژه فاخر کمربندی تاج سد به آزادگان با ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: امسال همچنین هشت کیلومتر آسفالت معابر از محل کارخانه آسفالت شهرداری در مناطق مختلف شهری انجام شده است.

۱۰ پروژه عمرانی و گازرسانی در مهاباد به بهره برداری رسید

رستم پور از ۴۰ هزار تن بتن ریزی با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه در سطح شهر خبر داد و افزود: هدایت آب های سطحی در راستای کنترل سیلاب های سطح شهر با جدول گذاری و احداث کانال از دیگر برنامه های اجرا شده در سال جاری بوده که ۵۷ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی یادآور شد: کلنگ زنی پل کتاب با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و همچنین راه اندازی سیستم شیرابه پسماند با ۵۶ میلیارد ریال نیز امسال در دستور کار قرار گرفته است.

مشعل گاز روستای هفت خانوار مهاباد روشن شد

مشعل گاز روستای هفت خانوار کهنه ده واقع در بخش مرکزی مهاباد روشن شد.

رییس اداره گاز مهاباد گفت: برای گازرسانی این روستا کوچک بیش از ۲ کیلومتر لوله گذاری با ۲۰ میلیارد ریال هزینه انجام شده است.

۱۰ پروژه عمرانی و گازرسانی در مهاباد به بهره برداری رسید

عبدالواحد مریمی بیان کرد: با افتتاح این روستا مجموع روستاهای گازدار مهاباد به ۸۳ روستا با درصد پوشش ۷۳ درصد رسیده است.

به گزارش ایرنا، هفته اول شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

امسال ۷۴ پروژه عمرانی در قالب طرح های مختلف از جمله آموزشی، راهداری، ورزشی، درمانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهرستان با بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha