۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85214476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه فیبر نوری زنجان یکساله به بهره برداری می‌رسد

زنجان - ایرنا- استاندار زنجان گفت: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه فیبر نوری زنجان اختصاص یافته که ۶۰۰ میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی تامین شده است و این طرح، یکساله به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری خرمدره با بیان اینکه پیش از این به موضوعات زیرساختی استان توجه نشده بود، افزود: روز گذشته با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بزرگترین پروژه فیبر نوری استان آغاز شد.

استاندار زنجان به تفاهم نامه توسعه فیبر نوری منازل و کسب و کارها بین شرکت بخش خصوصی و شهرداری های زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار اشاره کرد و گفت: با انجام این پروژه، دسترسی به اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری برای شهروندان و کسب و کارهای این شهرها فراهم می شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی، حرکت سیستماتیک و پیگیری‌های صورت گرفته عامل اصلی معرفی استان زنجان به عنوان استان برتر در جشنواره شهید رجایی بود، اظهار داشت :پیگیری ها موجب شد ۳۵۰ میلیارد تومان برای روکش ۲۰۰ کیلومتر از مسیر شمالی و جنوبی آزادراه زنجان به قزوین اختصاص یابد.

استاندار زنجان اضافه کرد: یک واحد کارخانه آسفالت برای پیشبرد کارها در این مسیر راه اندازی شد تا فعالیت ها به نحو مطلوبی تسریع شود.

افشارچی درباره اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان خرمدره، افزود: تاکنون ۹۲ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌ها و دهیاری‌های خرمدره تزریق کرده ایم و حدود ۲۱۰ میلیارد تومان پروژه در این شهرستان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های صنعتی نیز در حال اجراست، خاطرنشان کرد: فاضلاب شهرستان خرمدره باید با کمک بخش خصوصی و با تامین اعتبار از بخش دولتی انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha