۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85214520
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احیا واحدهای صنعتی در قزوین ۳۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: احیای ۹۲ واحد صنعتی منجر به پایدارسازی سه هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در سطح استان قزوین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه در مراسم جشن احیا ۹۲ واحد صنعتی استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، تصریح کرد: احیای این تعداد از واحدهای راکد و ایجاد فرصت های شغلی در سطح استان سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی را نیز با خود به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، دولتی است که در بیان دستاوردها و خلق موقعیت ها مایل به بیان افعال ماضی می باشد،‌ افزود:‌ به عنوان مثال،‌ شرکت کنتورسازی که یکی از افتخارات و مباهات صنعت این استان به شمار می رود، پس از دستور رییس جمهور در احیا این واحد،‌ تمام تلاش های خود را کردیم و امروز با برطرف شدن مشکلات این واحد شاهد شکوفایی و توسعه همه جانبه آن هستیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه هم اکنون ۱۲ محصول الکتریکی به همراه کنتورهای هوشمند در این شرکت تولید می شود و ۹۰ درصد نیازهای کشور را نیز تامین می کند،‌ تصریح کرد: این واحد تولیدی در گذشته با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کرد اما امروز توانایی تبدیل شدن به یکی از واحدهای برند و معتبر بین المللی را نیز پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha