۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85214564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک مسکن در کرمان حدود هفت هزار میلیارد ریال مطالبات دارد

کرمان - ایرنا - مدیر شعب بانک مسکن کرمان با بیان اینکه این بانک در استان حدود هفت هزار میلیارد ریال مطالبات دارد گفت: عمده این مطالبات مربوط به تسهیلات تکلیفی است که بانک بخشودگی جرائم را نیز در این بخش درنظر گرفته است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی بانک مسکن استان کرمان، عقیل زینلی افزود: یکی از مشکلات بانک ها، ناترازی منابع و مصارف و همخوانی نداشتن این اعداد و ارقام است.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن در ارائه نسهیلات مسکن خدمات خوبی را انجام داده است تصریح کرد: چهار هزار و ۹۸ فقره تسهیلات به میزان هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طی چهار ماه نخست سال جاری در استان کرمان پرداخت شده که ۷۷.۳ درصد معادل بیش از پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آن در بخش مسکن هزینه شده و هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال نیز مربوط به مسکن روستایی است.

مدیر شعب بانک مسکن کرمان با تاکید بر اینکه مسکن، بانک تخصصی حوزه "مسکن" است گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت تعهد ساخت یک میلیون مسکن در سال است لذا بر همین اساس این بانک با تکیه بر تخصص و تجربه به تعهدات خود در طرح نهضت ملی عمل کرده است.

وی ادامه داد: قرارداد هفت هزار و ۷۸۰ واحد مسکن از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی تاکنون به مبلغ ۲۵ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال در کرمان منعقد شده است.

زینلی به اهمیت جوانی جمعیت نیز اشاره و تصریح کرد: این مهم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اولویت‌های دولت است که بانک مسکن نیز در این راستا ۲۲۲ فقره تسهیلات پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: بانک مسکن این مقدار منابع را با پرداخت ۴۸۰ فقره تسهیلات ازدواج و مابقی ودیعه مسکن بهزیستی، کمیته امداد و فرزند سوم هزینه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha