به گزارش خبرنگار ایرنا ۳۰ تماس گیرنده از مناطق مختلف استان مسایل، مشکلات و دغدغههای شخصی و عمومی خود را با علیمحمد زنگانه نماینده دولت در میان گذاشتند.
علاوه بر آن، استاندار گلستان مشکلات سه نفر از مراجعه کنندگان را شنید و دستور لازم برای حل آن را صادر کرد.
به دلیل تعداد زیاد تماس های تلفنی، تعدادی از مدیران استانی نیز به عنوان نماینده استاندار به تماسهای شهروندان پاسخ دادند.
علاوه بر استاندار، مدیران گلستان به ۶۲۰ تماس شهروندان که از طریق سامانه ۱۱۱ برقرار شده بود پاسخ دادند.
شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) سامانهای است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شمارهگیری تلفن ۱۱۱ مشکلات و خواسته خود را با مسوولان و مدیران دستگاههای اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه را پیگیری میکنند.
نظر شما