عبدالملکی: اردوهای تیم ملی فوتبال در کیش برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: فدراسیون‌های فوتبال و تنیس برای برگزاری اردوها و مسابقات خود برنامه‌هایی در این جزیره دارند و آمادگی داریم در سایر رشته‌ها نیز پذیرای بخش‌های مختلف ورزش باشیم.

«حجت اله عبدالملکی» مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه در دولت مردمی، زیرساخت‌های ورزشی در مناطق آزاد و جزیره کیش توسعه بسیاری داشته است، تاکید کرد: در جلسه‌ای که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم قرار شد اردوهای تیم ملی در این جزیره برگزار شود.

وی ادامه داد: به همین منظور بازدیدی از امکانات و زیرساخت‌های جزیره از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال انجام شد و این آمادگی را داریم از تیم‌های ملی فوتبال میزبانی کنیم.

او از توافق با فدراسیون تنیس هم خبر داد و افزود: این موضوع در مراحل پایانی است و با توجه به بازخورد خوبی که از مسابقات فیروچرز در سال گذشته دریافت کردیم، درصدد هستیم این روند را ادامه دهیم. در دولت مردمی زیرساخت‌های خوبی در جزیره در دستور کار بوده و زمین‌هایی با کیفیت و استاندارد بالا برای این رشته آماده شده که می‌توان رقابت‌هایی در سطح بالا را در آن برگزار کرد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، تاکید کرد: طبق صحبت‌هایی که با فدراسیون داشته‌ایم در تدارک مسابقاتی هستیم که ۱۰۰ روزه است و دوباره شاهد حضور تنیسورهای جهان در کشورمان خواهیم بود.

وی در مورد ارزیابی خود از دوسال فعالیت دولت مردمی، گفت: اتفاقات خوبی در همه ابعاد رخ داده که قابل توجه است. در سایر مناطق آزاد هم مانند کیش شاهد توسعه زیرساخت‌ها بوده‌ایم و همه امکانات برای حضور ورزشکاران آماده است. شعار و هدف ما گردشگری تخصصی با تاکید بر حوزه ورزش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha