۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
کد خبر: 85214654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند پروژه‌ دیگر هفته دولت در شهر یزد به بهره‌برداری رسید + فیلم

یزد-ایرنا- همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور مهران فاطمی، استاندار یزد چند پروژه دیگر در این شهر به بهره‌برداری رسید .

فرماندار یزد روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: یک هتل در بافت تاریخی یزد به متراژ یکهزارو ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان با ۱۵ اتاق و ۴۰ تخت به بهره برداری رسید.

سید محمد رضا مدرسی افزود: همچنبن یک هتل دیگر به متراژ ۸۳۳ متر مربع و در چهار طبقه در خیابان مسجد جامع کبیر یزد افتتاح شد که دارای ۲۹ اتاق و ۱۰۰ تخت است و ۱۵ فرصت شغلی ایجاد کرده و ۳۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین مرکز جامع سلامت جوی هرهر یزد در متراژ ۱۸۲۰ متر مربع، یک مدرسه در بلوار استقلال شامل ۹ کلاس و گنجایش ۴۰۰ دانش آموز امروز به بهره برداری رسید که در همه این پروژه ها از ۵۰ تا ۶۰ درصد هزینه از محل بودجه دولتی تامین شده است .

فرماندار یزد گفت: فردا چهارشنبه نیز تعدادی دیگر از پروژه های شهرستان یزد که شامل دو مرکز بهداشتی درمانی و سلامت، یک واحد آموزشی ،کلانتری حسن آباد و مرکز آموزش فنی حرفه ای خواهد بود افتتاح می شود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha