دولت سیزدهم روند توسعه‌ مناطق کمتربرخوردار را در اولویت قرار داد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی به مناطق کمترتوسعه‌یافته گفت: دولت سیزدهم توجه بیشتر و رسیدگی سریع‌تر به روند توسعه‌ای مناطق کمتربرخوردار و محروم را در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت سال‌جاری در شورای اداری چهارمحال و بختیاری به‌میزبانی روستای لَندی بخش میانکوه شهرستان اردل تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای بررسی میدانی مشکلات موجود و تلاش برای رفع ان در حد توان به مناطق محروم مانند میانکوه سفر می‌کنند.

وی رعایت عدالت در توسعه و توجه به مناطق کمتربرخوردار را از انقلاب اسلامی ایران و جزو اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم دانست و افزود: تسریع در روند آسفالت جاده روستاهای این منطقه تا قبل از فصل سرما در دستورکار متولیان امر قرار گیرد و عملیاتی شود.

حیدری تصریح کرد: همچنین مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری و شهرستان اردل برای آسفالت و برق‌رسانی جاده دسترسی به گلزار شهدا، احداث واحدهای جدید، پرداخت تسهیلات برای تکمیل واحدهای ساخته شده، گازرسانی به روستاها، تامین نیازهای مخابراتی، امدادرسانی، نوسازی و تجهیز مدارس این منطقه اقدام کنند.

وی با اشاره به لزوم ارائه خدمات بهداشتی به مردم بخش میانکوه شهرستان اردل یادآور شد: در این زمینه گروه‌های جهادی پزشکی در منطقه حاضر شوند.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

شهرستان اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha