۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85214753
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۵۱ طرح گازرسانی در شهرستان نهبندان به بهره‌برداری رسید

بیرجند - ایرنا - همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۵۱ طرح گازرسانی با اعتبار هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۲۱ طرح با اعتبار ۲۷۳ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان مرزی نهبندان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه نهبندان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: عملیات گازرسانی به ۱۶ روستای نهبندان با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال آغاز شد و ۲۶۷ خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

رحمان محمودی با اشاره به افتتاح گازرسانی به ۱۱ پاسگاه و ۱۴ برجک مرزی با اعتبار ۳۷۳ میلیارد ریال در نهبندان، گفت: همچنین گازرسانی به بازارچه دوکوهانه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که اجرای یک کیلومتر شبکه توزیع و نصب یک علمک گاز از مشخصات فنی پروژه است.

وی بیان کرد: همچنین با حضور استاندار خراسان جنوبی گازرسانی به ۱۹ واحد صنعتی و تولیدی نهبندان با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

محمودی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۵ روستای نهبندان با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال و جمعیت برخوردار ۱۴۹ خانوار خبرداد و گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۶ واحد صنعتی و تولیدی نهبندان با اعتبار ۷۸ میلیارد ریال همزمان با پنجمین روز از هفته دولت آغاز شد.

وی اظهار داشت: در مجموع با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان ۷۲ پروژه گازرسانی با اعتبار هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار خراسان جنوبی طرح آبرسانی به روستای کلاته خداد به نمایندگی از ۶ پروژه آبرسانی به روستاهای نهبندان به بهره‌برداری رسید.

اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها، ۱۵۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال است و با اجرای آن، اهالی روستاهای کلاته خداداد، اسدآباد عرب، حسن آباد، شیور، حسنعلی و استند از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان نهبندان در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز بسیار مبارک و به یاد ماندنی برای مردم نهبندان است چراکه در چنین روزی رهبر معظم انقلاب به این شهرستان سفر کرده‌اند.

قناعت افزود: طی هفته دولت در شهرستان نهبندان ۱۰۳ پروژه با اعتبار هشت هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که ۹۶ پروژه آن با اعتبار هشت هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هفت پروژه با اعتبار ۵۳۵ میلیارد ریال در نهبندان خبر داد و گفت: امروز ترمینال ضبط پسته این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: افتتاح پروژه آبرسانی به کلاته خداداد به نمایندگی از ۶ روستا با اعتبار ۱۵۸ میلیارد ریال  در ششمین روز از هفته دولت انجام شد.

قناعت با بیان اینکه پروژه گازرسانی به روستای میل‌گز به نمایندگی از سایر روستاها با اعتباری بالغ بر هزار ۴۶۰ میلیارد ریال افتتاح شد، گفت: گازرسانی به ۱۶ روستای زیر ۲۰ خانوار در نهبندان، ۱۱ پاسگاه و ۱۴ برجک مرزی، بازارچه مرزی دو کوهانه و گازرسانی به ۹ واحد صنعتی و تولیدی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: عملیات گازرسانی به ۱۵ روستای زیر ۲۰ خانوار و ۶ واحد تولیدی شهرستان هم آغاز شد.

همزمان با سالروز سفر تاریخی و ماندگار رهبر معظم انقلاب به نهبندان در هفتم شهریور سال ۷۸، این شهرستان مقصد سفر استاندار در ششمین روز هفته دولت تعیین شد.

برنامه‌های سفر به شهرستان نهبندان با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان شکل رسمی به خود گرفت.

حضور در مراسم گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نهبندان، مهمترین بخش برنامه‌های امروز استاندار و مسئولان خراسان جنوبی بود و ادامه ترمینال ضبط پسته به ظرفیت هزار و ۳۰۰ تن در سال و سرمایه گذاری ۷۰ هزار میلیون ریالی به بهره‌برداری رسید.

همزمان با هفته دولت امسال ۹۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۸۷۰ هزار میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۹۳۳ پروژه با اعتبار ۸۰۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، قابل افتتاح است و عملیات اجرایی ۵۴ پروژه شهری و روستایی نیز با اعتبار ۶۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در استان آغاز خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به‌ دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس‌جمهور و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به‌ نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha