۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبر: 85214754
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران طرح های هفته دولت پردیس را افتتاح کرد

پردیس - ایرنا - استاندار تهران امروز/سه شنبه/ به شهرستان پردیس در شمال شرق پایتخت رفت و طرح های هفته دولت این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری در ششمین روز از هفته دولت سری به پردیس در شمال شرق پایتخت زد و در مراسم افتتاح تالار چند منظوره فرهنگی بزرگ شهر پردیس شرکت کرد.

وی در این مراسم گفت: در آستانه اربعین حسینی هستیم که امیدواریم مورد عنایت این امام واقع شویم و جهت فکر و عمل ما، حسینی باشد.

استاندار تهران با اشاره به افتتاح طرح های مختلف در استان طی هفته دولت گفت: عمل به وعده توسط مسئولان سبب امیدبخشی می‌شود.

استاندار تهران پروژه های هفته دولت پردیس را افتتاح کرد

وی با تقدیر از شهرداری پردیس به جهت اجرای این طرح افزود: این پروژه تابلوی تمام نمای خدمت به مردم است و مایه مباهات و امیدبخشی است، همچنین از اینکه در این شهر وحدت انسجام و هم افزایی برای تامین نیازمندی های مردم صورت می‌گیرد، جای تشکر دارد.

استاندار تهران تاکید کرد: در سفر قبلی به پردیس امید نداشتیم که این پروژه به بهره‌برداری برسد ولی شهردار قول داد و به وعده خودش عمل کرد.

فخاری سپس گفت: چنین محیط هایی که ظرفیت حضور مردم را فراهم می کند، ضروری است و زیرساخت مهمی می‌باشد، البته اینها ابزار و وسیله هستند و باید به محتوا توجه کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد شوق، اشتیاق و تنوع در محیط زندگی لازم است جریان های مختلفی که می‌توانند به توسعه محیط‌های فرهنگی کمک دهند، فعال شوند و امید است این عمل خیر به عنوان ذخیره آخرت بماند.

استاندار تهران پروژه های هفته دولت پردیس را افتتاح کرد

افتتاح و بهره برداری از مدرسه شهید تهرانی مقدم و مرکز خدمات جامع سلامت فاز ۱۱ و رونمایی از ۱۰ دستگاه ون و مرکز خدمات شهری شن و نمک پردیس از دیگر برنامه های امروز سفر استاندار تهران به پردیس بود.

همچنین فخاری در این سفر مسجد مجتمع تجاری بوستان در فاز ۵شمالی زاینده رود را کلنگ زنی کرد.

افتتاح و کلنگ زنی ۶۸ طرح مهم با اعتبار ۱۰۰هزار میلیارد ریال در پردیس

محسن قضاتلو فرماندار پردیس هم در حاشیه سفر استاندار تهران به این شهرستان به ایرنا گفت: پردیس یکی از شهرستانهایی است که بیشترین طرح عمرانی را در هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح می کند و مهمترین طرح عمرانی آن واگذاری ۱۰ هزار و ۸۹۱ واحد مسکن مهر با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر پردیس بخشی از تعهدات دولتهای پیشین بوده است، افزود: انباشت کارهای عمرانی پروژه از قبل منجر به تاخیر تحویل مسکن مهر به متقاضیان شده و ۲۹ هزار واحد هنوز تحویل داده نشده است.

این مسئول با اشاره به سایر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت ادامه داد: ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح دیگر توسط شهرداریها، بخشداریها و دهیاریها آماده بهره برداری و کلنگ زنی هستند.

استاندار تهران پروژه های هفته دولت پردیس را افتتاح کرد

قضاتلو خاطرنشان کرد: افتتاح درمانگاه شبانه روزی در فاز ۱۱ مسکن مهر، تالار بزرگ شهر پردیس، ایستگاه آتش نشانی در فاز ۹، آسفالت معابر شهری، طرح های فرهنگی و ورزشی در بومهن و روکش آسفالت جاده قدیم جاجرود بخشی از طرح های قابل افتتاح در هفته دولت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha