۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85214806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه‌ برق‌رسانی در استان اردبیل اجرا شد

اردبیل - ایرنا_- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار ملی برای اجرای پروژه‌های برق‌رسانی روستایی، نوسازی، ارتقای سطح پایداری برق شبکه‌های برق رسانی و راه‌اندازی تجهیزات روشنایی معابر این استان هزینه شده است.

حسین قدیمی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و مراسم افتتاح پروژه برق بلوار شهید سردار قاسم سلیمانی خلخال در گفت و گو با ایرنا افزود : در حالی که پیش از آغاز به‌کار دولت سیزدهم میانگین اجرای پروژه‌های تبدیل سیم‌های مسی برق به کابل خودنگهدار در استان کمتر از ۱۰ کیلومتر بود ، هم‌اکنون این میزان به بیش از یکصد کیلومتر افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی و نوسازی شبکه‌های برق‌رسانی شهری و روستایی در استان هم‌اکنون سطح پایداری برق شبکه‌های شهری و روستایی مناطق مختلف استان اردبیل به بالاترین حد خود رسیده و خاموشی‌ها و افت ولتاژ نیز به کمترین حد خود کاهش یافته است.

وی گفت: برای اجرای پروژه تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار در خلخال تاکنون بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و با اجرای این پروژه‌ها موفق به دستیابی به ۴۰ درصد از اهداف ارتقای سطح پایداری برق، جلوگیری از افت ولتاژ و پیشگیری از سرقت سیم‌های مسی شده‌ایم.

قدیمی از افتتاح ۶ پروژه برق‌رسانی در شهرستان خلخال و همزمان با ششمین روز از ایام خجسته هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه برق‌رسانی به سیستم روشنایی بلوار شهید قاسم سلیمانی با هزینه‌کرد اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال ، پروژه ارتقای پایداری برق ، نصب و راه‌اندازی تیرها و چراغ‌های معابر شهری و روستایی و چندین پروژه‌ه دیگر است که در مجموع برای اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از در حال اجرا بودن پروژه ایجاد روشنایی معابر در خیابان ۳۰ متری قدس شهر خلخال خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان پاییز امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha