۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85214822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه ۵۳ هزار خدمت پزشکی و درمانی به زائران اربعین در مرز مهران

ایلام - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ارائه ۵۳ هزار خدمت پزشکی و درمانی به زائران اربعین در مرز مهران از اول ماه صفر تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "صیدنور علیمرادی" روز سه شنبه در بازدید "علی اکبر بسطامی" نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، از مرکز اورژانس مرز مهران اظهار کرد: تعداد کل تماس ها با اورژانس از ۲۸ مردادماه تا ششم شهریورماه چهار هزار و ۹۰۸ تماس از طرف زائران اربعین بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی این مدت یک هزار و ۸۸۹ مورد آمبولانس اعزام و هفت مورد نیز فراخوان بالگرد برای اعزام زائران مصدوم انجام شده است.

علیمرادی بیان کرد: همچنین طی هشت روز گذشته، ۲۴۷ مصدوم ترافیکی و ۵۳ هزار و ۱۰۳ مصدوم غیرترافیکی و بیمار از خدمات اورژانس استان استفاده کرده اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کل خدمات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام طی این مدت ۵۳ هزار و ۴۲۰ خدمت به زائران اربعین بوده است.

ارائه ۵۳ هزار خدمت پزشکی و درمانی به زائران اربعین در مرز مهران

علیمردای بیان کرد: یک هزار و ۷۵۰ مورد اعزام بیماران به مراکز درمانی انجام شده، همچنین ۵۱ هزار و ۶۰۷ مورد نیز در محل تحت درمان قرار گرفته اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام از گرمازدگی ۱۰ هزار و ۱۶۷ نفر در استان طی این مدت خبر داد و ببان کرد: علاوه بر این ۱۹۵ بیمار به داخل استان و ۱۶ نفر به خارج از استان اعزام شده است.

علیمرادی تصریح کرد: ۱۱۵ بیمار و مصدوم نیز در خارج از کشور، از طریق مرز مهران توسط اورژانس تحویل گرفته شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: ۱۴۰ دستگاه آمبولانس، ۱۴ دستگاه اتوبوس آمبولاتس، سه فروند بالگرد و ۱۷ موتورآمبولانس و در ۸۶ پایگاه ثابت و سیار مشغول خدمت هستند.

به گزارش ایرنا، پیش بینی می شود امسال بیش از ۶۰ درصد زوار اربعین حسینی از مرز مهران تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha