۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85214859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد مسکونی شهر بهار با حضور استاندار همدان آغاز شد

همدان- ایرنا- عملیات اجرایی طرح ۱۲۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حور استاندار همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان این طرح با مساحت کل ۱۴ هزار و ۲۶۱ مترمربع به صورت ۱۲۰ واحد که ۶ طبقه مسکونی و ۲ طبقه پارکینگ دارند احداث می‌شود.

استاندار همدان در حاشیه این برنامه گفت: شهرستان بهار قطب کشاورزی استان است اما در حوزه‌ صنعت هم اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: در شهرستان بهار ۸۱ طرح مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت و ۲۹ پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده که ۴۵۱ میلیارد تومان صرف این پروژه‌ها شده است.

وی ادامه داد: به عنوان اولین گام در نهضت ملی مسکن شهر بهار عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد مسکونی آغاز شده است و توافقات و اقدامات قانونی برای تأمین ۱۷ هکتار زمین به انجام رسیده که طراحی و جانمایی خواهد شد و به صورت گروه‌ساخت واگذار می‌شود و با این اقدام از مشکلات شهر بهار کاسته می‌شود.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: در شهر لالجین نیز وضعیت مشابه داریم و زمین تأمین شده و توافقات در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، هفته دولت امسال ۱۰۰۴ طرح مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی به ارزش ۱۶۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این استان بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۳۹۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha