۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85214870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انعقاد تفاهم‌نامه ۲۰ هزار میلیاردی برای ساخت پایانه غلات و مواد معدنی در بندر امام (ره)

اهواز - ایرنا - تفاهم‌نامه سرمایه گذاری و بهره برداری از پایانه غلات شماره یک و مواد معدنی به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) با حضور وزیر راه و شهرسازی منعقد شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا پس از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بندر امام خمینی(ره) جلسه انعقاد تفاهم نامه پروژه های سرمایه گذاری این بندر با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار خوزستان و مدیرعامل بنادر و دریانوردی کشور در سالن جلسات اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از پایانه شماره یک غلات بندر امام خمینی(ره) به ارزش ریالی ۱۲ هزار میلیارد ریال با پیش‌بینی اشتغالزایی ۱۵۰ نفری بین اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و شرکت کشت و صنعت اکسون به امضا رسید.

همچنین تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از پایانه مواد معدنی بندر امام خمینی(ره) به ارزش ریالی هشت هزار میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغالزایی ۲۰۰ نفر بین اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، انجام شد.

در سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به خوزستان که به مناسبت هفته دولت به خوزستان انجام گرفت، در مجموع ۲۶ پروژه سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی به ارزش بیش از ۵۹ هزار میلیارد ریال با اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۸۵ نفر در بنادر خوزستان، بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها، انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha