۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85214888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خون مورد نیاز زائران اربعین از طریق بالگرد به مهران ارسال می شود

ایلام - ایرنا - مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: خون و فرآورده‌های خونی بر اساس تفاهم صورت گرفته با مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پرزشکی ایلام در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق بالگرد از ایلام به مهران ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا شاه احمد قاسمی روز سه شنبه در بازدید از بانک خون بیمارستان امام حسین (ع) مهران اظهار کرد: سازمان انتقال خون آمادگی کامل برای خونرسانی سریع به بیماران و نیازمندان به دریافت خون و فراورده های خونی دارد.

َوی با بیان اینکه حجم ترددها از پایانه مرزی مهران بیشتر از سایر مرزها است، افزود: با توجه به حجم ترددها و احتمال بروز تصادفات و سوانح جاده‌ای، سازمان انتقال خون آماده خدمت رسانی به حادثه دیدگان نیازمند به خون است.

مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان انتقال خون به ذخیره‌سازی کامل خون در بیمارستان امام حسین (ع) مهران اشاره و عنوان کرد: مشارکت همیشگی مردم برای اهدای خون به همنوعان بسیار ارزشمند است و بانک خون این بیمارستان همه گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های منفی را دارد.

شاه احمد قاسمی خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و مشارکت مستمر مردم شریف و نوع دوست در اهدای خون، سازمان انتقال خون آمادگی لازم برای پاسخگویی کامل به نیاز خونی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را دارد.

مشاور اجرایی مدیر عامل سازمان انتقال خون در ادامه از مرکز بستری اورژانس پایانه مرزی مهران بازدید و اظهار کرد: یخچال ذخیره‌سازی خون در این مرکز برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران اربعین حسینی فراهم می‌شود.

به گزارش ایرنا، پیش بینی می‌شود امسال مرز مهران به عنوان اصلی ترین کانون تردد زوار اربعین شاهد تردد بیش از ۶۰ درصد زوار باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha