۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85214909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان افتتاح شد

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹
کد خبر: 85214909
۶ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان افتتاح شد

زنجان - ایرنا - ۶ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال همزمان با ششمین روز هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان روز سه شنبه در ایین افتتاح این طرح‌ها افزود: پروژه بند کنترل سیل و رسوب رضا آباد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و با هدف کنترل سیل و رسوب و کاهش خسارات آن به باغات و تاسیسات زیر بنائی پایین دست ساخته شده است.

سید حسن حسینی افزود: طرح بند کنترل سیل و رسوب بهرام بیگ نیز با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال احداث شد که در این هفته افتتاح شد.

این مسوول ادامه داد: همچنین طرح‌های بند سنگ و ملاتی سهرورد، زاغه‌لو و بلند پرچین به ترتیب با اعتبار ۳۰، ۱۸ و ۹ میلیارد ریال و با هدف کنترل سیل و رسوب و تقویت منابع آب ساخته شده است.

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به طرح آبگرمکن خورشیدی ابراهیم آباد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از ساخت این طرح تبدیل سوخت‌های فسیلی به انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر است و هفت میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدرضا باهنر نخست وزیر، با انفجار دفتر نخست وزیری از سوی اعضای گروهک تروریستی منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

سالروز شهادت این ۲ شخصیت ارزنده و ماندگار در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با تروریسم و دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha