۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85214913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از تردد بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرز بین المللی مهران خبر داد و گفت: ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در پایانه برکت مرز مهران برای حمل و نقل زوار در مسیر برگشت به شهرهای خود در کشور مستقر شده است.

"سید زاهدین چشمه خاور " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مرز مهران، با بیان اینکه از اول ماه صفر تا کنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۵۲ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۳۲ هزار نفر از طریق مرز مهران وارد کشور شده اند.

وی با بیان اینکه دستگاه اتوبوس در پایانه برکت مرز مهران برای حمل و نقل زوار در مسیر برگشت به شهرهای خود در کشور مستقر شده است، گفت: از زوار اربعین حسینی درخواست می شود که زمان سفر اربعین خود را در هنگام رفت و برگشت مدیریت کنند که با کمترین مشکل برای تردد مواجه شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ابراز کرد: امسال زوار با اقدامات انجام شده کمترین مشکل در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از مرز مهران به کشور در مسیر برگشت خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha