۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۰۷
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85214931
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی بزرگترین تیرپارک و مجتمع خدمات رفاهی شرق کشور در سربیشه آغاز شد

بیرجند - ایرنا - عملیات اجرایی بزرگترین تیرپارک و مجتمع خدماتی رفاهی شرق کشور همزمان با ششمین روز از هفته دولت در آیینی با حضور استاندار خراسان جنوبی در سربیشه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان سه‌شنبه در این ایین که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه سربیشه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: این طرح زیر نظر سازمان همیاری شهرداری‌های استان ساخته می‌شود.

سیدمحمد اسماعیل فاطمی افزود: تیرپارک شهر سربیشه در زمینی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع احداث و طبق برنامه زمان‌بندی ظرف مدت ۲۴ ماه به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و ۱۲۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموع اعتباری که برای ساخت بزرگترین تیر پارک و مجتمع خدماتی رفاهی شرق کشور هزینه می‌شود رقمی افزون بر یک‌هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال است.

همچنین با حضور استاندار خراسان جنوبی شبکه توسعه پوشش اینترنت پرسرعت برای پنج روستای شهرستان سربیشه به اعتبار ۳۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha