۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد

یاسوج - ایرنا - امروز چهارشنبه هشتم شهریور ماه همزمان با آخرین هفته دولت ۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران با حضور مسوولان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت گچساران گفت: این طرح ها با ۶ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

علی‌محمد روستا افزود: از این تعداد طرح ،بهره برداری از ۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با یکهزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در شهرستان گچساران آغاز شد.

وی عنوان کرد: تعریض، بهسازی و آسفالت جاده باباکلان به روستای بی بی حکیمه با طول ۱۴ کیلومتر و اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال،مدرسه ۹ کلاسه محله سادات شهر دوگنبدان با صرف هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال،بازگشایی فاز دوم بولوار مالیات شهر دوگنبدان به طول یک کیلومتر و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار و زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای آبچیرک به مبلغ ۱۲میلیارد ریال از مهمترین طرح های افتتاح شده هفته دولت در این شهرستان است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین امروز عملیات اجرایی ۲۸ طرح عمرانی و اقتصادی با چهار هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری آغاز شد.

روستا ابراز کرد:قطعه سوم بهسازی جاده دوگنبدان به باباکلان به طول ۳.۵ کیلومتر و یکهزار و ۹۱۰ میلیارد ریال،پیاده روسازی کنار زیرگذر شهر دوگنبدان به طول ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۲هزار میلیارد ریال از مهمترین طرح هایی است که کلنگ زنی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha